Dere som er ingeniører

Lenore1983

Gift med forumet
MAI 2013
Eller har menn som er det; hvor mye tjener du/de i året? Hvilken type ingeniør er det snakk om? Er det noen fast begynnerlønn eller kommer det an på firma etc? [:)]

Petroleumsingenør her, jeg har 450 000 i året nå, begynte på 400 000 som nyutdannet for ett par år siden.

bf er dataingenør han begynte på 370 000, da med bonus dersom han fakturerte 50% eller mer. Dersom han fakutrerte 100 % utgjorde det nesten 15000 brutto i måneden.

Edit: Vi er begge i privat sektor

Det med lønn er veldig individuelt.
Firmaet samboeren min jobber i, har individuelle lønnsforhandlinger. Der er vel samtlige ingeniører tror jeg.
Han tjener 450.000 i året.

En venn av meg er bioingeniør, han tjener 350.000 i året. En bekjent av ham er også bioingeniør, og tjener 750.000 i året.

Takk for svar [:)] Det var jo veldig varierende lønninger.... 400000 i forskjell med samme utdanning var jo ekstremt[&:]

ORIGINAL: Lenore1983

Takk for svar [:)] Det var jo veldig varierende lønninger.... 400000 i forskjell med samme utdanning var jo ekstremt[&:]

Japp!
Ene jobber i et kott på sykehuset, og andre jobber i oljebransjen (tror jeg det var). Men begge jobber som bioingeniører.

ORIGINAL: Gollemor

Japp!
Ene jobber i et kott på sykehuset, og andre jobber i oljebransjen (tror jeg det var). Men begge jobber som bioingeniører.

Ja, det er vel ganske stor forskjell om du jobber statlig eller privat tenker jeg.... Mannen min er ferdig utdannet automatiseringsingeniør til sommeren, så jeg bare grubler på hva vi kan forvente at han tjener i året[:)]

ORIGINAL: Gollemor

Japp!

Ja, det er vel ganske stor forskjell om du jobber statlig eller privat tenker jeg.... Mannen min er ferdig utdannet automatiseringsingeniør til sommeren, så jeg bare grubler på hva vi kan forvente at han tjener i året[:)]

Jeg grubler også.. Driver og utdanner meg til byggingeniør![:)]

550.000 pluss bonus på ca 120.000 i året, litt varierende. Mellomlederstilling

ORIGINAL: Loop

Privat det også eller?

Privat det også eller?

Ja, glemte visst å svare på det