Eller har menn som er det; hvor mye tjener du/de i året? Hvilken type ingeniør er det snakk om? Er det noen fast begynnerlønn eller kommer det an på firma etc? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lenore1983
Takk for svar [:)] Det var jo veldig varierende lønninger.... 400000 i forskjell med samme utdanning var jo ekstremt[&:]
ORIGINAL: Gollemor
Takk for svar [:)] Det var jo veldig varierende lønninger.... 400000 i forskjell med samme utdanning var jo ekstremt[&:]
Japp!
Ene jobber i et kott på sykehuset, og andre jobber i oljebransjen (tror jeg det var). Men begge jobber som bioingeniører.
ORIGINAL: Gollemor
Japp!
Ene jobber i et kott på sykehuset, og andre jobber i oljebransjen (tror jeg det var). Men begge jobber som bioingeniører.
Ja, det er vel ganske stor forskjell om du jobber statlig eller privat tenker jeg.... Mannen min er ferdig utdannet automatiseringsingeniør til sommeren, så jeg bare grubler på hva vi kan forvente at han tjener i året[:)]
ORIGINAL: Loop
550.000 pluss bonus på ca 120.000 i året, litt varierende. Mellomlederstilling
550.000 pluss bonus på ca 120.000 i året, litt varierende. Mellomlederstilling
Privat det også eller?
[:)]
Ja, glemte visst å svare på det