Dere som er i uke 12+

EXIA

Flørter med forumet
Hei damene

Dere som er uke 12+, hvordan er formen deres om dagen?
Jeg er 12+4 og har de siste dagene følt meg mer "normal" i den forstand at kvalmen har sluppet taket og brystene ikke er spesielt mme lenger. Bli bekymret for at noe er galt pga. færre symptomer, men leser samtidig at det er ikke uvanlig at man føler seg bedre når man er kommet til uke 12..
 
Har hatt lite symptomer hele veien, men etter uke 13 følte jeg alt forsvant. Fikk mer energi m.m :hilarious: Så er helt normalt at man i 2 trimester føler seg bedre :)
 
12+1 idag og her har også symptomer forsvunnet helt. Sykt stressende :hilarious: Hvis jeg legger godviljen til er jeg ørlite øm i brystene, men da legger jeg godviljen til. Hehe.
 
13+4 i dag, har ingen symptomer, unntatt av at jeg blir litt småkvalm under matlaging, og flere dobesøk.
Men her i huset så har samboeren vært 100% sjåfør/ kokk og renholder frem til uke 12 ca :laughing002

Var kvalm stort sett hele tiden, mye svimmel og hadde ømme bryster.
 
Kvalmen ble drastisk redusert for en ukes tid siden (rundt 10-11 uker), men nå er jeg veldig redd for at det er på vei til å gå galt, spottet litt i går :( men har spottet tidligere også uten at det var noe galt altså!
 
Godt å høre at jeg ikke er alene. Håper det går bra med alle sammen her inne❤️Er det flere av dere som vurder ekstra ultralyd før OUL? Jeg var på privat ultralyd da jeg var 11+0 og tror ikke jeg klarer å vente i uvisshet til den ordinære... Har en MA bak meg og er nok derfor ekstra engstelig.
 
Godt å høre at jeg ikke er alene. Håper det går bra med alle sammen her inne❤️Er det flere av dere som vurder ekstra ultralyd før OUL? Jeg var på privat ultralyd da jeg var 11+0 og tror ikke jeg klarer å vente i uvisshet til den ordinære... Har en MA bak meg og er nok derfor ekstra engstelig.

Jeg klarte ikke å vente, var på en tul på mandag, var da 13+3. God gjennomgang, alt så bra ut med den lille og vi fikk vite kjønn med 90% sansynelighet, gutt :Heartblue
 
Jeg spottet litt rosa på papiret når jeg var i uke 11. Symptomene er også mye mindre, har fortsatt ømme pupper og litt urolig i kroppen, men ikke i nærheten av slik jeg var. Nå er jeg 13+1. Bestilte meg en privat ultralyd på fredag for å se at alt er bra. Er litt bekymret etter spottingen og at mye av symptomene har avtatt.
 
Er i uke 13 på fredag, formen er finfin, litt mer trøtt og kan også bli kvalm av matlaging, spesielt om det er lenge siden jeg har spist... Men tror og tenker alt er bra, hørte hjertelyden idag og skal på ultralyd førstkommende tirsdag, håper å få vite kjønn da :)
 
Jeg spottet litt rosa på papiret når jeg var i uke 11. Symptomene er også mye mindre, har fortsatt ømme pupper og litt urolig i kroppen, men ikke i nærheten av slik jeg var. Nå er jeg 13+1. Bestilte meg en privat ultralyd på fredag for å se at alt er bra. Er litt bekymret etter spottingen og at mye av symptomene har avtatt.
Krysser fingrene for at alt er bra med den lille❤️Jeg hadde også spotting i uke 10+, men alt var bra på ultralyd noen dager senere.
 
Jeg er 12+3 i dag. Kvalmen er der fremdeles, men blitt mye mildere og lettere å få kontroll på. Har lest at de tidlige symptomene for veldig mange avtar etter uke 12 så tror bare du skal glede deg over at formen er bra :Heartred
 
Uke 13, fremdeles veldig trøtt og perioder med kvalme. Generelt sliten. Men er helt normalt å føle seg bedre fra uke 12, så bare å nyte :)
 
Er 12+5 og har gått to dager uten å kaste opp! Det er helt herlig :hilarious: Føler energien behynner å komme tilbake også.. Veldig deilig :)
 
Godt å høre at jeg ikke er alene. Håper det går bra med alle sammen her inne❤️Er det flere av dere som vurder ekstra ultralyd før OUL? Jeg var på privat ultralyd da jeg var 11+0 og tror ikke jeg klarer å vente i uvisshet til den ordinære... Har en MA bak meg og er nok derfor ekstra engstelig.
Jeg skal på tul i morgen :)
 
Mye bedre i uke 12 nå! Takker alle høyere makter for det...har vært ekstremt dårlig å alt jeg har tenkt på er å komme meg ut av første trimester da de fleste er bedre da, og jammen begynner det å lette!

håper det holder seg sånn!
 
Håper jeg kan komme etter dere! Er så kvalm ennå og utmattet, tiltross for at jeg får spist klarer jeg ikke annet enn å ligge rett ut hele døgnet siden uke 6. Men sånn er jo alle svangerskapene mine :/ men lov å håpe! I morgen skal jeg på ul og spent på om alt står bra til :)
 
Jeg er 12+3 og føler meg litt bedre med tanke på kvalmen. Er fortsatt øm i brystene. Det er helt normalt at symptomene avtar etter uke 12, snakket med en gynekolog om det senest i dag.
Var på ultralyd idag igjen og alt stod heldigvis bra til ❤️ Anbefaler de som er bekymret, slik jeg er, om å ta en ultralyd for å roe nervene. Så lenge man har råd til det er det jo bare fint å gjøre tenker jeg!
 
Nå er jeg 15 uker. Har så å si ikke hatt noen symptomer siden uke 10 isj. Mye trøtt å kvalm før den tid. Eneste jeg merker nå er at magen blir større og mye kynnere:)
 
Jeg er 12+3 og føler meg litt bedre med tanke på kvalmen. Er fortsatt øm i brystene. Det er helt normalt at symptomene avtar etter uke 12, snakket med en gynekolog om det senest i dag.
Var på ultralyd idag igjen og alt stod heldigvis bra til ❤️ Anbefaler de som er bekymret, slik jeg er, om å ta en ultralyd for å roe nervene. Så lenge man har råd til det er det jo bare fint å gjøre tenker jeg!
Jeg tror at det blir ny ultralyd før jul for å roe ned. Jeg har allerede hatt hele 5 ultralyder så langt i dette svangerskapet.. Men gynekologen sa at det ikke var farlig med ultralyd så lenge den som utfører den vet hva en driver med.
 
Har også merket mindre symptomer! Brekker meg litt hver dag, men ikke kvalm! Sprell levende baby i dag på TUL! Tenker jeg bare nyter at formen er bedre! :D
 
Back
Topp