Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg jobber i kundeservice, på en kafé. Har vært sykemeldt grunnet kvalme/spying, men har begynt å jobbe en del igjen. Det som er annerledes er: jeg får en mini pause selv om jeg «får» ikke det (grunnet for kort vakt), siden jeg plages en del med bekkenløsning. Teamleaderen er og blitt mye mer fleksibel, og er ikke like streng med tanken at vi skal holde oss til den rollen vi har på en hvis dag.
F. Eks, selv om jeg skal egentlig være mest i kassa/rydde og ta oppvask, så får jeg bytte etter ca halvparten av vakten og ta over med mat tilberedning/prep siden det pleier være mindre belastende på ryggen, og jeg trenger ikke ha samme «kundeservice» smile på (er jo lit vanskelig å være kjempe hyggelig og smilende når man har kjempe vondt).
Og så er det ingen som klager eller reagerer hvis jeg må hive lit mat i meg i full fart
Generelt så har folk bare lit mer empati når det gjelder hva jeg orker/når jeg må på timer osv.!