Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slipper å gå på smitterom, slipper pasienter som krever veldig mye løping og stell samt trille seng. Henger jo heller ikke opp cellegift eller blander medisiner som kan være skadelig. Føler jeg kan si ifra hvis jeg er sliten, men sålangt har det gårt veldig fint! Skal sies at jeg er i veldig fin form. Jobber 12,5 timervakter hver 4 helg.Ville ikke presset bekkenet unødig om du får veldig vondt noen dager. Da ville jeg trappet ned enda mere jobb. Husk at du skal ha dette bekkenet livet ut, og det er dessverre ikke sånn at smertene for alle forsvinner på magisk vis når ungen er ute.Lærer på vgs. Er sykemeldt en dag i uken pga bekkenløsning og har en dag undervisningsfri. Ikke noe tilpasning annet enn at jeg slipper vikartimer nå. Prøver å legge meg ned når jeg har tid til det ila arbeidsdagen men sjelden det blir noe av pga at det alltid dukker opp noe. Det går akkurat men noen dager har jeg veldig vondt.

Ville ikke presset bekkenet unødig om du får veldig vondt noen dager. Da ville jeg trappet ned enda mere jobb. Husk at du skal ha dette bekkenet livet ut, og det er dessverre ikke sånn at smertene for alle forsvinner på magisk vis når ungen er ute.![]()