Dere som er hjemme....

*BalleFlass*

Elsker forumet
Hvordan får dere dagene til å gå??? jeg er sykemeldt pga bekkenet....føler jeg bare sitter rett opp og ned og venter til jeg kan hente i bhg eller til sambo kommer hjem[:(]

[:)]

Nå er ikke jeg sykmeldt, men er hjemme av egen fri vilje. Så dagene flyr avgårde med husarbeid! Husarbeid - husarbeid - husarbeid.. [;)]

[:(]

Jeg er sykemeldt av ulike grunnen som jeg ikke ønsker å utdype, men jeg å sliter med å komme meg gjennom enkelte dager...

Men jeg har funnet ut at en liten tur ut i frisk luft, kjøpe no god lunsj, invitere noen venner på lunsj i byen eller lignende, kan hjelpe[:D]

Lykke til!!!

når jeg var sykemeldt pga bekken gikk tiden på husarbeid, trening, svømming og turer[;)]

Jeg er hjemme - og klarer å gjøre utrolig lite.

Så her tilbringes det meste av dagen i stolen/sofaen - ser på tv, leser, strikker, er på nett. Går til fysio to ganger i uka, og da har jeg gjort nok de dagene. Jeg er heldigvis god på å gjøre lite.

Klarer ikke å hente mini, så det er mannens oppgave. Er jeg heldig, så orker jeg å lage middag, kanskje rydde litt, og vaske litt klær.

Er begynt å strikke - kjekt [:D] Også ser eg litt tv (koneklubben på bliss kl 10.40), er på datan og gjer bittelitt husarb kvar dag så det ikkje skal slite så på.. Lese har eg også tenkt å gjere. Men eg og tykkjer det er uvandt til tider, men strikkinga er super[:D]

Sove lenge, se på tv....
Prøve å evt gjøre litt i huset, men det orker jeg skjelden....
Er også sykemeldt for blant annet bekkenet.... Har gått hjemme siden uke 12....

Jeg aner ikke hvordan det er da.. da jeg aldri har vært sykemeldt eller noe sånt!
Men jeg hadde 2 mnd sommerferie i fjor ( mistet jobben, men fikk ny med en gang.. men utsatte oppstart 2 mnd).. og de mnd bare fløy forbi!!
Det er jo masse jeg kunne gjort om jeg hadde sluppet å jobbe... jeg liker å være kreativ.. så da hadde jeg scrappa..sydd.. lært meg å strikke etc..laget gode middager.... nå som det er fint vær hadde jeg gått på ski ( regner med at den utgår med bekkenløsning).. reist på besøk...

Jeg hadde som sagt ikke noe problem å fylle de 2 mnd.. men da var det sommer... og jeg forstår ikke at jeg skulle hatt noe problem med det nå heller..men man vet aldri :)

Håper du finner deg noe å gjøre, så du får dagene til å gå :)

ORIGINAL: merete_80

Jeg er hjemme - og klarer å gjøre utrolig lite.

Så her tilbringes det meste av dagen i stolen/sofaen - ser på tv, leser, strikker, er på nett. Går til fysio to ganger i uka, og da har jeg gjort nok de dagene. Jeg er heldigvis god på å gjøre lite.

Klarer ikke å hente mini, så det er mannens oppgave. Er jeg heldig, så orker jeg å lage middag, kanskje rydde litt, og vaske litt klær.

sign!!

ikke sjangs å gjøre særlig husarbeid med bekkenet mitt gitt...

Da jeg var sykemeldt i slutten av svangerskapet pga bekken og rygg, gikk dagene stort sett i å ligge på sofaen (fikk så innforjævlig vondt av å sitte, stå og går...[&:]) og brodere, strikke og være på bv [8D]
Ble lange dager, og gledet meg vilt til mannen kom hjem hver ettermiddag!

Jeg er også sykemeldt, og har dager hvor jeg fyker rundt å gjør en hel masse, men også dager hvor jeg KUN ligger på sofaen og ikke gjør noen ting.

Jeg sover endel - det hjelper godt for meg, også prøver jeg å komme meg ut en tur iløpet av dagen.

Også vasker jeg klær. I mengder hehe.. TJa... jeg gjør vel i grunn det som må gjøres i et hjem med 4 barn og hund...

Back
Topp