Dere som er hjemme, hva gjør dere??

Det finnes massevis av gode tutorials på youtube, både på strikk og hekling. Det gjorde jeg sist jeg gikk gravid, hekla sånne små tøfler og luer og sånn. Er en ting å finne på, som innebærer å sitte i ro og se på tv/PC samtidig :) Og funker det ikke så gjør jo ikke det noe. Hekle blomster er lett og fort gjort, så da kan du jo bare hekle en hel haug med blomster som du kan pynte kjøpte strikkaplagg med? haha, eller noe :p
Ja dette må jeg virkelig finne ut av :p
Ååå, små tøfler er søte <3
Skal gå å sjekke litt der, så får vi se om jeg kan lære meg dette :)
Men hva med pinner og garn, noe steder jeg kan finne noe info om det? Evt på hva jeg trenger? ;-)
 
Da er det synd han aldri kommer ril å kjenne det ja :p det er så lett for de å sitte å gi tips om hva man skal gjøre og ikke, desverre få som har peiling har jeg en følelse på :p
Jeg er litt skjev i bekkenet fra før, så er nok derfor jeg har fått så problemer nå. Min har Hendvist meg til fysio, så får se og håpe det hjelper noe :)

Da skal jeg se den :-D
Straks hente i bhg, men i morgen har jeg mange timer foran meg igjen :-D Hehe
Det inntrykket jeg også har, svarte bare at om jeg griner av smerter etter tur i butikken så kommer jeg ihvertfall ikke til å trene og/eller gå turer :p fikk snakket meg til fysio henvisning selv idag, nå gjenstår det å finne en fysio da :p satser på det hjelper oss begge litt :)

Haha den er grei, kos deg med småen :)
 
Det inntrykket jeg også har, svarte bare at om jeg griner av smerter etter tur i butikken så kommer jeg ihvertfall ikke til å trene og/eller gå turer :p fikk snakket meg til fysio henvisning selv idag, nå gjenstår det å finne en fysio da :p satser på det hjelper oss begge litt :)

Haha den er grei, kos deg med småen :)
Så bra du fikk det :) Driver selv å skal finne en, en som er dekket. For da slipper jeg å betale selv, blir veldig dyrt om jeg skulle gjort det :p
Krysser fingrene for det :) Lykke til :)

Tusen takk, ha en fin dag til deg <3
 
Da Er det veldig viktig å ta det med ro ja <3 kjekt med å ha familie og venner man kan spise hos :) Vi og skal ta kjøkkenet her etterhvert, så blir spennende prosjekt å få ting til å løse seg ;-)

Ja må bare ta det med ro til vi får mer beskjed på OUL <3
Ja vi er heldige som har mange rundt oss, er ikke bare bare å bo i en kjeller ;)
Men mye løser seg med micro, vannkoker, eggkoker og grøtkoker (som man kan koke ris og varme supper i) :)
Håper dere finner en løsning :)
 
Så bra du fikk det :) Driver selv å skal finne en, en som er dekket. For da slipper jeg å betale selv, blir veldig dyrt om jeg skulle gjort det :p
Krysser fingrene for det :) Lykke til :)

Tusen takk, ha en fin dag til deg <3
Du sier noe der :) fortsatt ikke fått sykepengene mine så bør finne en som er dekket ja.. Dyrt med slike ting. Takk og lykke til selv :)

Takk. Eneste dagen denne uka uten noen planer etter skoletid, skal nytes! :)
 
Sover, ser på tv, hekler/strikker eller leser bøker. Er veldig lite å gjøre, tror jeg skal fortsette på broderiene mine!
 
- Spiser ... veldig ofte, synes egentlig det går en del tid til det :p
- Sover
- Kjører og henter stesønn
- Drikker te og vann
- Surfer nett, særlig Finn etter babyting og jobb
- Strikker
- Leser litt, men orker ikke lenge av gangen
- Er litt sosial iblant
- Hjelper en venninne som tar opp fag fra videregående
- Ha gått noen skiturer, veldig deilig!
- Tenker og grubler
 
Hva er det jeg ikke gjør :p det går i ett her så noe hobby trenger jeg ikke:)

Har vært mye ute med jentene siste uka,husvask,klesvask osv.Har også bakt litt som skulle i frysen men som forsvinner underveis:p
Dagene flyr,utrolig trøtt men har ikke tid å hvile skikkelig før på kveldene.Tror det er forskjellen fra første gang jeg var gravid,da kunne jeg sove når jeg ville omtrent,nå er det ikke mulighet for det.Da innstiller kroppen seg:)
 
Nå er jeg i veldig bra form - enda, men jobber deltid, så har mye fri. På dager jeg er trøtt eller sliten, kan jeg fint sitte med pc, eller strikke eller se et program på tv. Når energien er på topp, så prøver jeg å få unna klesvask og husarbeid ellers. Ja, sove litt må jeg gjøre nesten hver dag, alt etter om det har vært en god natt eller ikke.

Forrige gang var jeg sykemeldt hele svangerskapet. Først pga hypermesis, så bekkenløsning og svimmelhet resten av svangerskapet. Hadde et par uker rundt uke 24, der jeg var i ok form, ellers så sleit jeg sofaen mye...
 
Han begynte også å snakke om trening og å ikke høre på kroppen om det var ubehagelig, at en måtte bare prøve å presse seg litt :p synd han er mann og aldri kan oppleve bekkenløsning haha
Mye lettere sagt å løfte begge ben ut samtidig ja :p ser ihvertfall morsomt ut

Den er på Netflix ja :) kun en sesong, første episoden er litt meh men blir ganske bra!

Da hadde jeg rett og slett vært så udugelig tilbake at jeg hadde spurt om han snakket av egen erfaring!
 
Spyr, leverer i barnehagen, sover, spyr litt til og leker med 2åringen når han kommer hjem fra barnehagen, spiser middag, spyr og går å legger meg i 21.30-22 tiden.
 
Sover
Ser Netflix (flaut nesten hvor mange serier jeg har sett dette svangerskapet alt haha)
Leser
Surfer på mobil/nettbrett

.... That's it. Kan av og til ta inn og ut av oppvaskmaskinen men da er jeg kjempe sliten etterpå og vond i bekkenet.
Sliter feks bare med å finne nytt vann til katten, holdt på å spy på stakkers dyret igår.
Kjeder meg og savner jobb, savner kolleger, brukere og bare å vær ute og gå. Kun 20+ noe uker igjen...... :p
Så enig med deg. Savner jobben. Detre passive livet er ingenting for meg. Blir deprimert til tider.
 
Så enig med deg. Savner jobben. Detre passive livet er ingenting for meg. Blir deprimert til tider.
Her også, har slitt med depresjon tidligere i perioder så kjenner dette og mørke været, snakker med svææær få så føler meg veldig ensom og lei av stua.
Kan snakke om brukere (typ barten til en på tv minnet meg om en alvorlig syk ms bruker jeg gikk daglig til i to år) og jeg begynner å griner over å savne alle 'mine' brukere. Vil tilbake i jobb og grei form :p
 
Back
Topp