Dere som er hjemme, hva gjør dere??

Jeg går hjemme nå om dagen bga at jeg har hvert så fryktelig dårlig fra begynnelsen på svangerskapet, og nå fått bekkenløsning og skal begynne med behandlinger!

Jeg får ikke gjort mye her hjemme, men litt om gangen hver dag. Sliter med å gå/sitte når jeg har gjort rent osv, så da blir jeg sofaliggende til neste dag :-(

Men nå har jeg funnet ut at jeg MÅ finne på noe, så jeg ikke bare blir liggende!
Hva gjør dere?? :)
 
Sover
Ser Netflix (flaut nesten hvor mange serier jeg har sett dette svangerskapet alt haha)
Leser
Surfer på mobil/nettbrett

.... That's it. Kan av og til ta inn og ut av oppvaskmaskinen men da er jeg kjempe sliten etterpå og vond i bekkenet.
Sliter feks bare med å finne nytt vann til katten, holdt på å spy på stakkers dyret igår.
Kjeder meg og savner jobb, savner kolleger, brukere og bare å vær ute og gå. Kun 20+ noe uker igjen...... :p
 
Sover
Ser Netflix (flaut nesten hvor mange serier jeg har sett dette svangerskapet alt haha)
Leser
Surfer på mobil/nettbrett

.... That's it. Kan av og til ta inn og ut av oppvaskmaskinen men da er jeg kjempe sliten etterpå og vond i bekkenet.
Sliter feks bare med å finne nytt vann til katten, holdt på å spy på stakkers dyret igår.
Kjeder meg og savner jobb, savner kolleger, brukere og bare å vær ute og gå. Kun 20+ noe uker igjen...... :p
Dette hørtes akkurat ut som meg :p
Uff, det er ikke boe gøy å ha det slik!
Men for å fungere på best mulig må man bare slappe av. Her lades det jo til Dattern på 4 lommer hjem fra barnehagen og. Utrolig glad for en samboer som trår til når jeg spør ;-)

Tenkte å prøve å gå litt etterhvert, men får komme meg til behandling først :)

Her går det og i nettflix, Viaplay og tv2sumo :p men har faktisk lovet samboern å ikke se de seriene son han og vil se da, så vi har noe å se sammen i helger og.. Hehe ;-)
 
Akkuratt nå har jeg sykt barn hjemme. Vært hjemme hele uka. Pluss at jeg har vært hos jordmor og hos legen 2 ganger. Hehe :) så møte med sjefen. Skal det igjen i morgen så hun får skrevet under på svangerskapspenger søknaden min. Så når jeg får sendt den da tror jeg det roer seg litt.. Hehe :)

Her går det i planlegging av middag, rydde og bringe/hente i barnehagen og soooooove! Når det blir fint vær skal jeg begynne å gå meg en tur hver dag :)
 
Dette hørtes akkurat ut som meg :p
Uff, det er ikke boe gøy å ha det slik!
Men for å fungere på best mulig må man bare slappe av. Her lades det jo til Dattern på 4 lommer hjem fra barnehagen og. Utrolig glad for en samboer som trår til når jeg spør ;-)

Tenkte å prøve å gå litt etterhvert, men får komme meg til behandling først :)

Her går det og i nettflix, Viaplay og tv2sumo :p men har faktisk lovet samboern å ikke se de seriene son han og vil se da, så vi har noe å se sammen i helger og.. Hehe ;-)
Det er virkelig ikke noe gøy nei! Var hos legen igjen og tok opp dette med bekkenet og han la ut om at jeg ikke måtte sitte/ligge mye, måtte gå mest mulig osv.. Satt å tenkte at jepp, det skjer jo :rolleyes: hehe
Har ei på 8 år som skal ha hjelp med lekser så har den delen, ellers gjør stakkers samboeren alt annet :p

Samme her, må ofte sende melding og spør om han er interessert i whatever serie jeg skal se.. Blir en del dårlige jente komedie serie, nå går det i New girl :) har et lass vi ser på sammen om kveldene.. Ser how to get away with murder nå :) den anbefales.
 
Jeg sover, spiser lang frokost. Prøver å gå tur de dagene kroppen orker. Får ikke lov til å anstrenge meg noe særlig pga blødninger. Ellers møter jeg litt venninner som har tid. På kvelden blir det å være sammen med samboer. Vi spiser en del hos venner og familie nå siden vi pusser opp og ikke har kjøkken, hehe.

Men gjør ikke mye fornuftig nei....
 
Går mye tid i kjøring av barna. Men sitter mye foran tv med ett lett strikk. Kan ikkje strikke mer ein enkle ting. Eller så prøver eg og gå på besøk. Få under litt små ting i huset. Men kan heller ikkje vaske og styre for mye. Men sitter på sofaen og bretter kler ol. Betaler regninger og andre lette
Ting som må gjøres. Men er ganske kjedligt. Prøver og kvile litt. Men blir Max 1-2 timer. Og ikkje kver dag.
 
Eg ser på serier på netflix, strikker, løper etter 1 åringen :p
Vi e på cafe, barselcafe, åpen barnehage :)
Rydding blir veldig nedprioritet :p
 
Det går veldig mye i serier og litt lett husarbeid.. Orker nesten ikke en skit og bekkenet skriker hvis jeg nærmer meg støvsugeren eller oppvaskemaskinen. Er nok for det meste godt plantet i sofaen eller sengen :/ er veldig glad i å strikke, men det er litt vanskelig når jeg får vondt av å sitte. Ikke så lett å strikke liggende akkurat :p
 
Det går veldig mye i serier og litt lett husarbeid.. Orker nesten ikke en skit og bekkenet skriker hvis jeg nærmer meg støvsugeren eller oppvaskemaskinen. Er nok for det meste godt plantet i sofaen eller sengen :/ er veldig glad i å strikke, men det er litt vanskelig når jeg får vondt av å sitte. Ikke så lett å strikke liggende akkurat :p
Merkelig hvordan synet av støvsugeren og slikt får kroppen plutselig i panikk mode og bekkenet streiker :rolleyes::D
 
Det er virkelig ikke noe gøy nei! Var hos legen igjen og tok opp dette med bekkenet og han la ut om at jeg ikke måtte sitte/ligge mye, måtte gå mest mulig osv.. Satt å tenkte at jepp, det skjer jo :rolleyes: hehe
Har ei på 8 år som skal ha hjelp med lekser så har den delen, ellers gjør stakkers samboeren alt annet :p

Samme her, må ofte sende melding og spør om han er interessert i whatever serie jeg skal se.. Blir en del dårlige jente komedie serie, nå går det i New girl :) har et lass vi ser på sammen om kveldene.. Ser how to get away with murder nå :) den anbefales.
Opp å gå ja, hørtes litt kjent ut :p Hehe
Har fått beskjed å ikke belaste bare ene benet da, sånn hvis jeg skal opp av sofa ut av senga osv, så skal jeg trå ned på begge bena!Ikke alltid like lett heller ;-)

Da skal jeg se etter den, er den på Netflix eller? :)
 
Jeg sover, spiser lang frokost. Prøver å gå tur de dagene kroppen orker. Får ikke lov til å anstrenge meg noe særlig pga blødninger. Ellers møter jeg litt venninner som har tid. På kvelden blir det å være sammen med samboer. Vi spiser en del hos venner og familie nå siden vi pusser opp og ikke har kjøkken, hehe.

Men gjør ikke mye fornuftig nei....
Da Er det veldig viktig å ta det med ro ja <3 kjekt med å ha familie og venner man kan spise hos :) Vi og skal ta kjøkkenet her etterhvert, så blir spennende prosjekt å få ting til å løse seg ;-)
 
Opp å gå ja, hørtes litt kjent ut :p Hehe
Har fått beskjed å ikke belaste bare ene benet da, sånn hvis jeg skal opp av sofa ut av senga osv, så skal jeg trå ned på begge bena!Ikke alltid like lett heller ;-)

Da skal jeg se etter den, er den på Netflix eller? :)
Han begynte også å snakke om trening og å ikke høre på kroppen om det var ubehagelig, at en måtte bare prøve å presse seg litt :p synd han er mann og aldri kan oppleve bekkenløsning haha
Mye lettere sagt å løfte begge ben ut samtidig ja :p ser ihvertfall morsomt ut

Den er på Netflix ja :) kun en sesong, første episoden er litt meh men blir ganske bra!
 
Han begynte også å snakke om trening og å ikke høre på kroppen om det var ubehagelig, at en måtte bare prøve å presse seg litt :p synd han er mann og aldri kan oppleve bekkenløsning haha
Mye lettere sagt å løfte begge ben ut samtidig ja :p ser ihvertfall morsomt ut

Den er på Netflix ja :) kun en sesong, første episoden er litt meh men blir ganske bra!
Da er det synd han aldri kommer ril å kjenne det ja :p det er så lett for de å sitte å gi tips om hva man skal gjøre og ikke, desverre få som har peiling har jeg en følelse på :p
Jeg er litt skjev i bekkenet fra før, så er nok derfor jeg har fått så problemer nå. Min har Hendvist meg til fysio, så får se og håpe det hjelper noe :)

Da skal jeg se den :-D
Straks hente i bhg, men i morgen har jeg mange timer foran meg igjen :-D Hehe
 
Ååå, strikke <3 skulle ønske jeg kunne det, er så mye fint å strikke nå. Og jeg elskee de klærne :-D

Det er helt sant!Tv-serier går det i her også.Men tror jeg snart har sett alt :-( :p


Det finnes massevis av gode tutorials på youtube, både på strikk og hekling. Det gjorde jeg sist jeg gikk gravid, hekla sånne små tøfler og luer og sånn. Er en ting å finne på, som innebærer å sitte i ro og se på tv/PC samtidig :) Og funker det ikke så gjør jo ikke det noe. Hekle blomster er lett og fort gjort, så da kan du jo bare hekle en hel haug med blomster som du kan pynte kjøpte strikkaplagg med? haha, eller noe :p
 
Back
Topp