Dere som er/har vært gravide

~FrkNovember~

Gift med forumet
Når la babyen seg med hodet ned, sånn endelig, før fødsel?

Her turnes det fortsatt rundt... Burde hun ikke snart slå seg til ro inni der? Og helst riktig veien...[&:]

jeg har vøært gravid 2 ganger.og ingen av mine har lagt seg ned med hode å festa seg.
de turna rundt helt til de kom ut...(hadde ks med begge. en i tverrleie og en i sete.)

Her festet hunseg i uke 35 og dette mente jm ar tidlig [8|][:)]
Så trur ikke du trenger å bekymre deg enda [8D]

Første festa seg i uke 36 eller noe.. Andre festa seg ikke før like før fødselen.. 

Blir litt beroliget av svarene her.. Får bare satse på at hun er fornuftig og ligger rette veien når ting begynner og skje[:)] Syns hun begynner å bli litt stor for slik turning nå da, for det er ikke spesielt behagelig når magen vrenger seg rundt[&:]

[:)]Alexander snudde seg fra tverrleie til hodeleie i uke 41.... Er håp for alle[:D]

ORIGINAL: _Alex..Micamor_

[:)]Alexander snudde seg fra tverrleie til hodeleie i uke 41.... Er håp for alle[:D]

Det må ha vært en lettelse kan jeg tenke meg! Så morro da[:D]

Det husker jeg faktisk ikke, men har hørt noe om at de snur seg senere andre gangen

Erik la seg med hodet ned ganske tidlig,men han var ikke festa da fødselen starta 36+0.

Det sies vel at hodet ikke nødvendigvis fester seg før fødsel er i gang med andremann.

For øvrig kan jeg fortelle at jeg selv snudde meg fra hode til seteleie ca 1 uke før termin og ble derfor tatt med keisersnitt..

min eldste og yngste la seg ned rundt uke 30... men ho i midten skremte livet av meg og snudde seg tre ganger to uker før fødsel... og det var voooondt.. men kom da ut i en rakettfart med hauet først

Back
Topp