VilSåGjerne
Forumet er livet
kor lenge ventet dere med sex????
vet f*** me ikke om eg tørr eg[8D]
vet f*** me ikke om eg tørr eg[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vestlandsjento
Har tenkt ganske masse på detta eg og.. Ved inseminasjonen hadde me sex etter ca 8 dagar. Det gjorde ganske vondt, og måtte derfor stoppa. Aldri kjent da sånn før.. Eg var egentlig ganske sikker på at det var graviditet på gong, pga av stikkningar eg aldri hadde kjent før, og ømme pupper.. Kvelden før testdag forsvant alle symptom og eg fekk mensen dagen etter..
Kan sex medføre at egg som nylig har festa seg slepp taket tru?[8|]
ORIGINAL: VilSåGjerne
ORIGINAL: vestlandsjento
Har tenkt ganske masse på detta eg og.. Ved inseminasjonen hadde me sex etter ca 8 dagar. Det gjorde ganske vondt, og måtte derfor stoppa. Aldri kjent da sånn før.. Eg var egentlig ganske sikker på at det var graviditet på gong, pga av stikkningar eg aldri hadde kjent før, og ømme pupper.. Kvelden før testdag forsvant alle symptom og eg fekk mensen dagen etter..
Kan sex medføre at egg som nylig har festa seg slepp taket tru?[8|]
det vet eg ikke
men sist hadde vi sex me en gang vi kunne, etter så og så mange dager
ORIGINAL: Nathaniel
ORIGINAL: Guria
Jeg er litt redd spiren skal slippe taket, men nå bør den vel ha slått seg til ro [;)]
Det som kanskje stopper meg litt nå, er at jeg er så forferdelig luftfull, og særlig på kvelden! Hehe, føler meg liksom ikke så fresh da akkurat..