dere som er gravide

VilSåGjerne

Forumet er livet
kor lenge ventet dere med sex????

vet f*** me ikke om eg tørr eg[8D]

Har tenkt ganske masse på detta eg og.. Ved inseminasjonen hadde me sex etter ca 8 dagar. Det gjorde ganske vondt, og måtte derfor stoppa. Aldri kjent da sånn før.. Eg var egentlig ganske sikker på at det var graviditet på gong, pga av stikkningar eg aldri hadde kjent før, og ømme pupper.. Kvelden før testdag forsvant alle symptom og eg fekk mensen dagen etter..

Kan sex medføre at egg som nylig har festa seg slepp taket tru?[8|]

ORIGINAL: vestlandsjento

Har tenkt ganske masse på detta eg og.. Ved inseminasjonen hadde me sex etter ca 8 dagar. Det gjorde ganske vondt, og måtte derfor stoppa. Aldri kjent da sånn før.. Eg var egentlig ganske sikker på at det var graviditet på gong, pga av stikkningar eg aldri hadde kjent før, og ømme pupper.. Kvelden før testdag forsvant alle symptom og eg fekk mensen dagen etter..

det vet eg ikke

men sist hadde vi sex me en gang vi kunne, etter så og så mange dager

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: vestlandsjento

det vet eg ikke

men sist hadde vi sex me en gang vi kunne, etter så og så mange dager

fekk dåke beskjed om å venta så og så lenge?

Er en smule sår etter all progestanen, og skal bruke den i ti dager til så... Ikke mye action her i gården [&:] Er ikke veldig sår, men slik at jeg kjenner det når progestanen settes inn. Ellers skal det jo ikke være farlig, men likevel...

Jeg er litt redd spiren skal slippe taket, men nå bør den vel ha slått seg til ro [;)]
Det som kanskje stopper meg litt nå, er at jeg er så forferdelig luftfull, og særlig på kvelden! Hehe, føler meg liksom ikke så fresh da akkurat..

ORIGINAL: Apple

Leeenge...

Formen fro min del tilsier ikke så mye av den slags da, kvalme og migrene....
I førsten var in mann redd for å skade spiren[&:]

ORIGINAL: Guria

Jeg er litt redd spiren skal slippe taket, men nå bør den vel ha slått seg til ro [;)]
Det som kanskje stopper meg litt nå, er at jeg er så forferdelig luftfull, og særlig på kvelden! Hehe, føler meg liksom ikke så fresh da akkurat..

ORIGINAL: Nathaniel

ORIGINAL: Guria

skal ikkje væra greit[;)]

Back
Topp