dere som er gravide..

jeg begynte å kjenne dette når jeg var ca 14 15 uker på vei.. men jeg tror det kommer litt ann på fra person til person.

Ikke at jeg er gravid nå, men me sistemann kjente jeg liv allerede i uke 13, men det var ikke hver dag ...

(med førstemann kjente jeg liv i ca uke 16)

Uke 17 ca. Da kjente jeg godt etter og er sikker på at jeg kjente en liten bevegelse[:)]

jeg kjente liv i magen uken etter ul som jeg var på i uke 18.[:D][;)] Nå kjenner jeg masse bevegelse hver dag[:D]

første gang i uke 14.

Nå kjente jeg liv i uke 13+3[:)]

Jeg ble sikker på at det var spark jeg kjente i uke 21. Jeg syntes jeg kjente ting før det, men turte ikke å tro helt på det før jeg var helt sikker. ;p

Kjente det i uke 11 md nr 3 nå,med nr 2 omtrent det samme.med nr 1 lurte jeg på om det var noe der i heletatt, hun var rolig ja.

oki... da kan jeg begynne å kjenne litt etter om noen  uker da... Siden dette er nr.2..
Syns jeg allerede har kjent noe, men det er nok innbildning....[:)]

ORIGINAL: kajan

rundt uke 20

sign

Rundt 16/17 uker, tror jeg..?

førstemann var vel rundt uke 20, denne gangen fra uke 13, men ikek hver dag da... nå kjenner jeg hver dag

1: 17-18 uker
2 og 3: ca 13 uker, men da bare små "luftbobler som sprakk" til å begynne med.

det husker jeg ikke men var vel rundt ul tider tror jeg[8|]

Ikke gravid nå..men kan svare for det[;)] Kjente i uke 17.. og da kunne til og med samboeren min kjenne det på utsiden! Akkruat som en finger på innsiden som stakk forsiktig ut lissom... morsomt[:D]

tror d var rundt uke 17[8|]

Back
Topp