Dere som er gravide nå...

Eg hadde egentlig ikkje tenkt å teste pågrunn av menssmerter, var sikker på at TR dukket opp kortid som helst. Det var heilt likt som det pleier å vere, einaste eg reagerte på var at det var fleire dager før ikm, nokke som ikkje er vanlig. Men testet fordi om og då var eg faktisk gravid. Eg er no 5+3, og har faktisk mensmurringer ennå...
 
Jeg har så vondt i venstre side nå at jeg ikke klarer å skjule deg på jobb. Men ikke typisk mensvondt. Mer strikkepinne i eggstokken aaauuu.
 
Eg og har vondt i venstre siden, absolutt verst heilt i begynnelsen, rundt ikm og veka etter. Gjekk automatisk å strauk meg på magen på den siden fordi eg synst det lindra, aller verst var det å sitte. Har såvidt begynt å gi seg no, men kjenner det godt enkelte ganger..

Kortid har du ikm?? Hørtes veeldig likt ut som begynnelsen på mitt svangerskap ;)
 
Har IKM i dag eller morgen. Føles liksom ikke som den kommer, og mener dette kjennes ut som sist. Men bare skyggestrek på testen i natt.
 
Det eneste jeg la merke til var stikkende smerter i korsryggen når jeg skulle løfte eller bøye meg. Ellers merker jeg ingenting utenom hormoner og større pupper...
 
Med nr 1 var jeg bombe sikker på at tr kom. Gikk på do og var forberedt på at nå rant det vell ut. Men neei. Slik gikk det i over 1 døgn og jammen var jeg gravid. Denne gangen jadde jeg ikke noe slikt.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Hadde en del menssmerter og det startet lenge før de typiske menssmertene pleier å komme ved en vanlig mensen. Har fortsatt masse vondter, litt type stikninger.
 
Back
Topp