Dere som er gravide for første gang

mommy2be

Betatt av forumet
Regner med det er flere enn meg som er gravide for første gang som synes dette er noe rare greier. Blir forundret hver dag over at denne mensen ikke kommer. Sitter å vrir tankene og begynner nå å tenke at; ja kanskje det er mulig at det er noe inni der. Og at dette kanskje blir en baby.

Kjenner også at jeg blir engstelig da man vet at det som oftest går bra men historiene om exu og spontanaborter råder frem på forum. Sitter å føler på små verking og tenker at nå går det galt, men ingenting skjer.

Gleder meg til å kjenne alt for første gangen!

Kjenner meg veldig igjen i alt du skriver :) jeg har noen få symptomer, men ikke noe veldig merkbart og jeg klarer ikke helt å tro på at jeg faktisk er gravid enda heller. Også er det dette med at det enda er så usikkert, som jeg kjenner også gjør at jeg venter litt med å glede meg over det hele. Men jeg prøver å senke skuldrene, det er jo uansett ikke noe jeg rår over. (Lettere sagt enn gjort)
Merker jeg gleder meg veldig til jeg er 12 uker. :)

Kjenner meg godt igjen ja :p har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, hadde det ikke vært for ekstremt ømme bryst, uteblitt mens og graviditetstestene selvfølgelig :p gleder meg elstremt mye til uke 12 og min første legetime 30.06

Jeg er også førstegangs. Jeg er 9+2 nå og nesten ikke kjent noe symptomer. Kun vært litt øm i puppene og trøttere enn vanlig. Var på tidlig UL i går, da følte jeg det hele ble mer virkelig, ja :)

Dette er så veldig spennende og så veldig rart på en gang. Har ingen andre symptomer enn murringer egentlig. Er så potte forkjøla at det råder over alt akkurat nå.

Jeg er også gravid for første gang! Synes det er helt surrealistisk, rart og samtidig fantastisk fint og spennende :) føler jeg svever i en lykkeboble om dagen, så håper ikke den sprekker :p

Min første gang også :)
Tror liksom ikke helt på det enda, tar meg selv i å glemme det og plutselig komme på det :P
Har fått litt "tyngre" pupper på en måte, hadde en del stikkinger ved lysken for 2 uker siden, men ellers ikke så mange symptomer.. Litt små kvalm hvis det er lenge mellom hver gang jeg spiser noe..

Samme her, første gang.
Blir litt nervøs av alt som blir skrivd, men prøver så godt jeg kan å ikke lese alt.

Føler meg ikke gravid, trodde kvalmen var på vei, men det var den ikke likavel virker det som. Prøvde få til hcg stignings blodprøver hos legen, men det var unødvendig fikk jeg beskjed om. Jeg ER vist gravid sier hjemme-testene. Så jeg får vel snart begynne å stole på det. Selv om det er vanskelig ;)

Samme her, første gang.
Blir litt nervøs av alt som blir skrivd, men prøver så godt jeg kan å ikke lese alt.

Føler meg ikke gravid, trodde kvalmen var på vei, men det var den ikke likavel virker det som. Prøvde få til hcg stignings blodprøver hos legen, men det var unødvendig fikk jeg beskjed om. Jeg ER vist gravid sier hjemme-testene. Så jeg får vel snart begynne å stole på det. Selv om det er vanskelig ;)

Samme her. Legen ville ikke ta blodprøve tenkte å kjøpe ny digital test i morgen bare for å sjekke at den sier mer en 1-2 som den gjorde på lørdag.

Samme her. Legen ville ikke ta blodprøve tenkte å kjøpe ny digital test i morgen bare for å sjekke at den sier mer en 1-2 som den gjorde på lørdag.

Haha, like paranoid selv. Så skal kjøpe digitaltest idag for å se om den viser lenger på vei :p

Er det flere av dere som skal på tidlig UL? Fikk igjen 1400 på skatten som er det det koster med Privat UL i Bergen så tenkte å gi meg en supertidlig bursdagsgave når jeg er i uke 12 :p

Er gravid for første gang :) er både glad, spent og nervøs i ett! Går i en liten rosa lykkebobble fortiden :) googler alt av graviditet og kjenner etter alle typer symptomer :p kan bli litt paranoid av det, hehehe.. men det er litt gøy også da :) Har en del symptomer men klarer liksom ikke helt å tro det selv enda :p har vært til lege pga stoffskifte så blir fulgt opp en god del der, og har bestilt svangerskapskontroll 21.juni :D gleder meg! <3

Skal ikke på noe annet en første svangerskapskontroll 20 juni på helsestasjonen. Kan hende jeg bestiller ul etterpå da jeg tror jeg ikke klarer å vente til uke 18 men vi får se.

Første gang her å! Kjempe rart. Må innrømme at jeg grugleder meg veldig til å kjenne liv. Det må jo bare være helt sprøtt! :) Jeg har ømme brystvorter, mye murringer, er trøtt og blir endel påvirket av den økte hvilepulsen. Det var jeg ikke forberedt på! Men pupper og murringer er bare greit, for da "kjenner" jeg liksom at jeg fortsatt er gravid :P

Føler av en eller annen grunn at jeg ikke vil styre så mye med forskjellige greier tilfelle dette ikke går veien. Så forholder meg foreløpig til første svangeskapskontroll i juni.

Jeg er også førstegangs gravid, fant det ut på lørdag tok 2 tester da. :hilarious: Lite symptomer egentlig trøtt og mensmurringer. Måtte plutselig ta en ny test igår bare for å sjekke at jeg var gravid før bestilling av legetime og tidlig ul. Den var positiv igjen :p klarer ikke helt å tro det. Tror det blir mer virkelig på ul <3

Back
Topp