Dere som er gift..

Elisabeth87

Gift med forumet
.. kan dere ikke fortelle meg litt om bryllupet?

Hva hadde dere til middag?
Dessert?
Drikke til maten?
Hva kostet bryllupet?
Bilder av bordet?
Bilder av kaken? og pris? 
Bilder av dere?

Har bare begynt så smått å prate om et bryllup med min kjære, så vi vil gjerne se hvordan andre har gjort det, hva det koster o.l. [:D]

ORIGINAL: Elisabeth87

Hva hadde dere til middag? Koldtbord. BÅde vanlig og sjømat. Var billigere med det til alle gjestene enn kun tre-retter til familien.
Dessert? Droppet det og gikk rett til kakebordet.
Drikke til maten? Mineralvann, øl, rød og hvit vin. Hadde buffet med drikkestasjoner, så gjestene valgte selv det de ville ha. Hadde fri bar etterpå med forskjellige drikkevarer.
Hva kostet bryllupet? alt inkl ca 60-70 000
Bilder av bordet? Kan legge ut i bildetråden.
Bilder av kaken? og pris? Ligger bilde i bildetråden om bryllup i dag. Den kostet 3800 kr inkl leie av stativet. To etg kaffe- og sjokoladeostekake og to etg troikakake.
Bilder av dere? Ligger også i bildetråden.

Har bare begynt så smått å prate om et bryllup med min kjære, så vi vil gjerne se hvordan andre har gjort det, hva det koster o.l. [:D]

kostet ca. 60 000 kr.. vi hadde 4 retters- men husker ikke hva vi hadde til middag [:-] har ikke bilde men kaken var sånn at alle fikk en liten kake hver- kostet 900 kr tror jeg... giftet oss i budapest ..

Supersimpelt. Og jeg elska det! Kun aller nærmeste familie, og venner. Enkel hvit, kort, kjole, en rød rose som bukett og rød rose i lomma til mannen. God middag på en restaurant der vi kjenner alle som jobber, og så kaker og litt gaver hjemme hos en venninne.

Til forrett; kamskjell ++
hovedrett: lammefilet med rotpure og yummie potetstappe som var bakt i ovn og rødvinssaus
dessert: tyttebæris og brownie
Kaken var hjemmelagd av ei venninne.

Fri bar forøvrig, men var vel bare 18 stk ellerno.

Totalt betalte vi i underkant av 30.000 kr. Men for en minnerik dag likevel:)
Edit: det var altså med ringer og kjole og det hele...

ORIGINAL: trekløyver

Supersimpelt. Og jeg elska det! Kun aller nærmeste familie, og venner. Enkel hvit, kort, kjole, en rød rose som bukett og rød rose i lomma til mannen. God middag på en restaurant der vi kjenner alle som jobber, og så kaker og litt gaver hjemme hos en venninne.

Til forrett; kamskjell ++
hovedrett: lammefilet med rotpure og yummie potetstappe som var bakt i ovn og rødvinssaus
dessert: tyttebæris og brownie
Kaken var hjemmelagd av ei venninne.

Fri bar forøvrig, men var vel bare 18 stk ellerno.

Totalt betalte vi i underkant av 30.000 kr. Men for en minnerik dag likevel:)
Edit: det var altså med ringer og kjole og det hele...
skulle jeg giftet meg ville jeg gjort det akkurat sånn!

IKKE QUOTE BILDENE PLZ[:)]

Hva hadde dere til middag? Lammestek
Dessert?
Sjokolademousse (min favoritt[:D])
Drikke til maten? Vin, øl, brus, vann
Hva kostet bryllupet? Rett over 30 k
Bilder av bordet?
Bilder av kaken? og pris? 
Ganske misfornøyd med kaken. Skulle bedt henne om å lage dobbel bunn, slik at det til sammen ble 6 kaker istedet for 3. Den så jo ut som en punktert kuruke[8|]
Betalte bare for ingrediensene i den, siden det var en venn av familien som lagde den.

Øverste er middagsbordet, nederste er et av kaffebordene[:)]

Bilder av dere?

Vi døpte forresten snupsa vår samtidig[:D]

Tusen takk for svar ,dere som tok dere tid til å svare[:)]

Trude Ellerei:  Uff da, vet ikke om det høres helt bra ut akkurat..[8|]

Hva hadde dere til middag?
Vi hadde koldtbord, med både varmt og kaldt. Var knallgodt! [:D] Dette betalte svigerfar [8D]

Dessert?
Hadde vel mer et kakebord med masse forskjellig for å si det slik. Alle fikk velge det de ville ha. Mye av dette ble laget av familie og venner [:)]

Drikke til maten?
Vi hadde velkomstdrink (martini asti og alkoholfri vin) ellers var det åpen "bar"  med diverse. Og ingen ble fulle eller noe faktisk [8D]

Hva kostet bryllupet?
Hele bryllupet ble på ca 35 000 kr. Men mye av andre ting betalte foreldre/svigerforeldre. F.eks. Servitør/lokale og noe kaker av svigermor. Koldtbord av svigerfar. Sydentur av svigermor. 30 000 kr av mine foreldre + spillemann. Noe kaker av venner og familie.

Kaken vår var 2 etasjers marsipan kake, med et humor par oppå (bruden som sleper brudgommen etter seg til alters) [8D]

Kjolen min var krem og gull, litt sånn gammeldags. (vanskelig å forklare) Agape kjole hvertfall. Mannen hadde "mafia" dress med gull slips [:D] 

Hade veldig enkelt pynt med blomster og alt. Fotografen var ei nær venninne av meg som driver med det. [:D] Så vi var heldige å slapp unna med mye [:)] 

Blomsterbuketten var cala [:D]

Vi var 33 stk i bryllupet [:)]

Det var foreldrene våre som betalte og ordna hele bryllupet [8D] 
Men det kom vel på ca 60 000 for alt tror jeg.
Hadde det på Østmarksetra i Oslo, så der fikk vi servert hjortemedaljonger, husker ikke dessert og forret, men nydelig var det.
Vi var 30 stk, kun nærmeste familie, forloverpar og et vennepar hver ved siden av.

Dette er 10 år siden nå da [:)]  vi var 25 så derfor vi hadde så tradisjonelt "foreldrebryllup"..hehe.
Hadde jeg skulle giftet meg eldre, og vi betalte det selv hadde nok alt vært anderledes. Selv om alt
var flott [;)]

Hva hadde dere til middag? skinke+melon, lammesteik
Dessert? + stoooort sunnmørsk kakebord [:D]
Drikke? Trivento Malbec 2003/2004 
Castellblanch cristal seco  velkomstdrikk m/jordbær i
Baileys Original Irish Cream Santa Florentina Pinot Gris 2005 Ebony Vale Chardonnay Ebony Vale Cabernet Sauvignon Grant's Family Reserve Bache-Gabrielsen Cuvée Anna No. 99 V.S.
Hva kostet bryllupet? 100 - 120.000
Bilder av bordet?
Bilder av kaken? og pris?  pris 2500
Bilder av dere?

Jeg har et regneark for beregning av alkohol, send meg pm om du vil ha det. Legger inn antall gjester og prisen pr flaske. vips får du totalsummen [:D]

ikke quote bilder - de skal *poffes* bort [;)]

Vi hadde Rekecoctail til forrett, rådyrsteik til middag og is med varme bjørnebær til dessert.
Til maten ble det servert brus, ol, rødvin og hvitvin. Kaffe avec.
Har ikke regna sammen alle kvitteringene, og ikke skal jeg gjøre det heller.
Betalte 2200,- for kaka.
Har ikke bilde av bordet uten folk, men ser noe av det:

ORIGINAL: Elisabeth87

Hva hadde dere til middag? Forrett: Kamskjell. Hovedrett: Biff/Kveite
Dessert? Skokolademousse
Drikke til maten? Vin til hver enkel rett.
Hva kostet bryllupet? ca. 200 000kr
Bilder av bordet? Under
Bilder av kaken? og pris? (under)  3000kr
Bilder av dere? Under

Bordet

Kaken

Oss[:)]

Back
Topp