Dere som er gift....

Basselusk

Elsker forumet
Har så lyst på en tråd med bryllupsbildene til oss som er gift! Elsker bryllupsbilder[:)] Noen som er med?

Her er oss:

her er vi fra vår dag. 17.03.07[:D]

da må noen fortelle meg hvordan jeg legger inn flere på en gang , kjelig å legge ut et og et

ORIGINAL: Fru Jørgensen

da må noen fortelle meg hvordan jeg legger inn flere på en gang , kjelig å legge ut et og et

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11619472

[;)]

så mange pene bruder[:D]

Hadde dåp for Jonas samtidig

Vår datter Silje som var brudepike

ORIGINAL: Miu

ORIGINAL: Frkina

så flott kjole Miu.
og veldig spesiell på deg basselusk;)
er det bunad? isåfall hvilken?

Takk for det[:)]

Ser ut som om Basselusk har på seg en bunad fra Hallingdal, kan det stemme? Eller kan det være rogalandsbunaden? Nei, nå ble jeg usikker...

Det er ikke rogaland...Sikkert hallingdal. Men jeg lurer på om det blir brukt en spesiell bunad til bryllup eller er den som vanlig da?

Det er kjempe fint med bunader.
Jeg er bunad freak[:)] Nå holder vi på med samboeren sin,skal få til 17 mai[:)]
Kanskje vi skal lage en egen bunad tråd[:D]

Kjempe fine bruder alle sammen,knall fine kjoler.
Å den søte jenta som sitter på trappa bak deg MIU,,hun var utrolig herlig der hun satt.
Og det så ut som du skulle hatt en lastebil i plassen for en liten veteran hihi[:)]

Frøkensnurp.....for eit stiligt bilde nede i høyre hjørne.

ORIGINAL: nurk igjen i juni

Det er kjempe fint med bunader.
Jeg er bunad freak[:)] Nå holder vi på med samboeren sin,skal få til 17 mai[:)]
Kanskje vi skal lage en egen bunad tråd[:D]

Kjempe fine bruder alle sammen,knall fine kjoler.
Å den søte jenta som sitter på trappa bak deg MIU,,hun var utrolig herlig der hun satt.
Og det så ut som du skulle hatt en lastebil i plassen for en liten veteran hihi[:)]

Frøkensnurp.....for eit stiligt bilde nede i høyre hjørne.

JAAA, la oss lage en bunadtråd[:)][:)] Jeg er med, er jo SÅ glad i bunader!
HELDIGGRIS, vil din samboer gå med bunad? Her er det full nekt[:@] Jeg har gitt ham valget mellom aust-agderbunaden og rogalandsbunaden, men han nekter plent. "Tror du jeg vil gå rundt med sånn knebukse, eller???" sier han, og påstår at menn i bunad ikke er sexy. Men hallo? Det finnes ikke noe mer sexy enn menn i bunad[:D][:)]

Hun som sitter i rosa kjole på trappa er niesen min. Hun var brudepike for dagen, og det skal jeg love deg hun fortalte til alle også: "Jeg er brudepike, jeg" sa hun på flott østlandsk[:)]
Hadde trengt en lastebil, ja... Enda verre var det vel at det regnet, så jeg kunne ikke bevege meg utendørs uten 3-4 paraplyer over meg. Herlig med "sommerbryllup", hehe[;)]

Min nekter og å ha knebukse,men skal ha rogaland med langbukse. Det går det og[:)] og når han er blitt voksen nok til knebukse kan vi bare sy opp beina[:)]
Han har alltid hatt lyst på setesdalsbunaden,,men den er så forbanna dyr, og så har vi ikke noe tilknyttning til plassen.

Du får prøve å lokke han til bunad med langbukse[:)]
Min svigerfar sier at alle han kjenner som har hatt langbukse til bunaden har byttet i løpet av få år til knebukse.
(dem driver å danser gammeldans og bruker mye bunad)

Kipt det regnet på bryllupsdagen din da[&:]

Guri så mange fine bruder det va:D Gleda meg så ufattelig, ska tel alters 29 August:D Førhåpentligvis bi det da barndåp i samme slengen:D

ORIGINAL: Frkina

så flott kjole Miu.
og veldig spesiell på deg basselusk;)
er det bunad? isåfall hvilken?

Takk for det[:)]

Ser ut som om Basselusk har på seg en bunad fra Hallingdal, kan det stemme? Eller kan det være rogalandsbunaden? Nei, nå ble jeg usikker...

Neidu... dette er Fana utenfor Bergen sin spesielle brudestas helt fra 1600- tallet som bare noen få får lov å benytte  . Jeg er den eneste i min generasjon som har valgt å videreføre den i familien, men jeg kommer ikke til å tvinge den på Åshild. I oppveksten trodde jeg aldri jeg kom til å bruke den, men mannen min syntes det var fantastisk at jeg hadde tilgang på den og så elsker jeg å skille meg ut. Vi giftet oss den populære dagen 070707 og det var masse bruder over alt. Noen ble litt snurte for at deres gjester kom og tok bilder av oss. Hehe [:D] Men vårt bryllup kommer nok folk til å huske som noe litt anderledes, ja.

Ikke minst tror jeg både presten og gjestene kommer til å huske da jeg overrasket alle (unntatt presten og organisten samt pappa som fulgte meg) med å synge (kvede) egenkomponert brudemarsj opp til alteret helt acapella (uten akkompagnement) [:D] hehe. Teksten var svar på en vuggevise (bånsull) min mann skrev til meg da vi var nylig blitt sammen. Den går i moll og jeg skrev den om til dur for anledningen og med tekst som svarte på det han skrev til meg. Vi er musikere begge to, så jeg måtte jo gjøre noe ut av det. Gjett om han gråt og presten måtte ta en pause før han begynte. Det ble veldig mye sterkere opplevelse enn jeg hadde trodd, for jeg hadde jo ikke fått trent på det i kirken.

Her er vi:

ORIGINAL: frøkensnurp

LinnSB*, for en nydelig bukett! Jeg har aldri vært så glad i de "lange" bukettene, men den der var helt fantastisk! Når giftet dere dere?

vi giftet oss 31 mai 2008
forelsket meg i buketten min, var akkurat sånn jeg har hatt lyst på når jeg gifter meg

Bulemagen: vi er litt sånn "klissete romantiske" av oss, så de fleste forventet vel at ett eller annet kom til å skje. Mannen min ga meg et dikt i morgengave. Men vi er musikere og vant til å opptre, så akkurat DET var ikke så skummelt. Likevel... det blir en litt annen setting enn å stå på ei scene tross alt. Var nok litt mer spak ja.

Miu: Er det Frikstad (Randesund) kirke?

og så må jeg bare si..... så utrolig mange flotte bilder. Flotte bruder dere var alle sammen!

ORIGINAL: Basselusk

Bulemagen: vi er litt sånn "klissete romantiske" av oss, så de fleste forventet vel at ett eller annet kom til å skje. Mannen min ga meg et dikt i morgengave. Men vi er musikere og vant til å opptre, så akkurat DET var ikke så skummelt. Likevel... det blir en litt annen setting enn å stå på ei scene tross alt. Var nok litt mer spak ja.

Miu: Er det Frikstad (Randesund) kirke?

Godt å få et rett svar på det med bunaden din, tror aldri jeg har sett den før. Kjempefin var den[:)]

Kirken vi giftet oss i heter Søgne Hovedkirke. Er den kirken som min mann har vokst opp i, så jeg hadde ingen tilhørighet til den.

Vi giftet oss forresten også den 07.07.07, og vi hadde klart å kapre til oss både den kirken og den festsalen vi hadde ønsket oss[;)] Datoen er i hvert fall lett for min mann å huske, hehe, så han kommer aldri til å glemme bryllupsdagen vår[:D][;)]

Det liknet så utrolig på Frikstad! Men flott kirke er det iallefall. Har ikke vært i Søgne Hovedkirke.
Det er ikke rart ingen av dere har sett den brudestasen jeg har på meg, for det finnes bare én av den. Den er nok trolig verd millionbeløp[&:] Heldivis fikk jeg ikke vite det før etterpå- da hadde jeg ikke turd å gå med den.

Back
Topp