Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor lang tid brukte dere på å planlegge bryllupet? Hvor lang tid bør man ha på seg for å planlegge,et ikke altfor stort bryllup.sånn ca? Sikkert dumt spm,men jeg har aldri giftet meg før[8D][:D]
Vi tok det på 3 mnd,vi[8D][:D] I ettertid skulle jeg nok likt å hatt lenger tid,si 6-12 mnd,men vi fikk akkurat det vi ville ha,så det kan gjøres på kort tid også[;)]
han fridde 2,5 år før vi giftet oss.. så fant vi en dato.. fikk kirke og lokale.. så brukte vi kanskje totalt 3 dager på forberedelsene.................... det drøyde jo ut i tid.. en galv time her og der liskom.. men brukte ikke mye tid på det.. en tlf hit og dit.. etc.. men kirke og lokale m¨å bookes i good tid som regel1
Vi gifter oss om litt over en mnd.. Vi har brukt halvannet år på planleggingen. Litt avhengig av når på året dere skal gifte dere, så bør lokalet og vielse bestilles minst ett år i forveien for å få den datoen dere vil ha. Men vet mange som gjør det raskere også. Var også et poeng å begynne tidlig for å få spredt utgiftene litt. [;)]
jeg hadde et år på meg til å planlegge, men brukte ikke masse tid på planlegging. Men tror kanskje jeg er litt mer laid back enn mange bruder... For jeg har en del venninner som stressa masse og klaga over dårlig tid, mens jeg følte jeg hadde en hel haug av tid[8D]
vi skal gifte oss i juni neste å og begynte å planlegge i januar, kanskje litt tidlig men her vi bor må man bestille lokale i veldig god tid i forveien så når vi bestilte lokale i januar så var det fullbooket i hele mai og juni utenom den helgen vi skal gifte oss.
kirken får vi ikke bestille før 1 september og resten tar vi så smått.
siden vi gifter oss på sommeren har vi begynt å sende ut hold av dagen invitasjoner slik at gjestene ikke bestiller evnt ferie ol den datoen.
Vi hadde nesten 1år... Høres lenge ut, men ville ikke hatt mindre tid, for det gikk så sabla fort, og vi rakk alt og hadde full kontroll. Er veldig godt og kunne slappe av før stormen også[:D]
vi brukte nesten et r--- dvs bestilling av lokale og catering. ellers er det de siste 4 månedene som planleggingen fåregåri... er papirer som skal sendes inn 4 mnd før bryllup f.eks... man trenger IKKE et år... jeg gikk bare å ventet å gledet meg
Vi hadde 6-7 mnd fra vi bestemte oss til bryllupet.
Masse god tid! [:)]
Vi hadde ca 65 gjester, hadde selskap og middag i et stort telt i hagen til svigers! Helt knall! [:D]
Vi stressa ikke, ønsket ikke et digert bryllup og mye stress.
Tre av barna våre var jo født, så det var viktig for oss at de skulle føle seg involvert i selve dagen også..
Vi giftet oss 9 mnd etter at vi ble forlovet. Hvor mye tid du bruker går veldig på hvordan du vil ha det. Vi bestilte lokalet, mat og hadde med egne servitører. Jeg brukte nesten hele tiden på og planlegge, men det var mest detaljer som bordekor, serveter,blomter o.l Men dette mest fordi jeg syntes dette var moro og kosa meg masse med det.
Men alt som måtte ordnes brukte jeg kun et par uker på som bestille lokalet, kirke, musikk og mat. Resten var ikke så "farlig" så det brukte jeg god tid på.
du finner en hel masse bryllupssider på nettet der du kan laste ned en planlegger..der står det tips på hva som bør gjøres og når..
kommer jo litt an på hvilken dato du skal gifte deg..dersom det er en populær dato bør du vært tidlig ute..
vi bestilte kirke og festlokale 1 år i forveien..
så tok vi litt etter hvert..sånn at det ikke ble så mye de siste mnd..