dere som er gift

mamma 30.01.08

Glad i forumet
hvor lang tid brukte dere på å planlegge bryllupet? tenker et "tradisjonellt" bryllup[:)] er 6 månder for lite? [&:] 

Jeg brukte i underkant av 5 mnd.[:D]
Laget alle innbydelsene selv, alle bordkortene og begynte å se på brudekjoler 2 mnd før jeg giftet meg.
Bestilte kirken, fotograf, selskapslokalet og bil ca 4 mnd før den store dagen.
Jeg pyntet selv selskapslokalet og vi kjøpte selv inn alle drikkevarer og all mat ( hadde en venn av familien som er kokk til å tilbrede maten og brukte venninner av svigerinnen min som serverte )
Stresset ikke[:)]

Vi brukte et år. Rett og slett fordihan fride i juni et år, og vi giftet oss i juni året etterpå, 1 år og 2 dager senere.

For å få kirka en dagen jeg ville, så trengte jeg faktsik det året... (vi giftet oss St. Hansaften) men om jeg hadde tatt en dato midt i fellesferien i juli hadde vi flere å velge mellom da. Men dette vil variere fra krike til kirke også da, vi giftet oss  i den kriken jeg er døpt i, som er en populær kirke for vigsler i området. Vi holdte ikke på intenst hele tiden i et år selvsagt, men det var en del ting det var en fordel å være tidelig ute med, siden fotografene ble fullbooket, det samme gjeller spillemenn, det er bestillingstid på noen måneder på en god del kjoler, etc. Men, det har en el å si når man skal gifte seg også. Hverken kriker, spillemenn eller fotografer er like fullbooket i oktober som i juni, for å si det sånn. Ikke lokaler heller. Og det finnes kjoler som det slett ikke er mange måneders ventetid på.

Vi brukte ca.1 år.

brukte 4 mnd.. det var nok for min del[:)]

8 månder... forlovet oss i september giftet oss i mai[:)]

Vi brukte 4 måneder, og hadde et tradisjonelt og fint bryllup. [;)]

ca 1år[:D]

Vi bestemte oss i Mai 05, og giftet oss 19.november 2005. Og da stesset vi ikke i detheletatt.  Tok det hele med knusende ro. Men om du skal gifte deg på sommern så er det viktig å finne lokale, fotograf og mat TIDLIG. Fotografen vår var helt opptatt flere år forover. Men KUN på sommern[:)].

ORIGINAL: 3stars

Vi brukte ca.1 år.

hehe,,, vi bestemte oss i februar og giftet oss i juni!!!! (2007) 4 mnd... gikk bra det....

MEN nå bor vi på et lite sted uten mange vielser i året så det kommer vel litt an på trykket... bestem og bestill saker som lokale, mat etc først....

Back
Topp