Dere som er gift...

Bortsett fra den første har vi alltid ungene, den første hadde vi ikke det fordi vi ikke fikk barn før 1 år og 2 mnd etter at vi giftet oss.

Særlig siden vi valgte den datoen vi gjorde, så ER det jo familiefokus, jeg dropper ikke ungene hos barnevakt for å feire med mannen, på en dag som for meg har familiefokus.

No har jeg jo ikke min første brylupsdag før i mars da. Men trur nok det er jeg som må finne på noe ;) Jeg syns man skal feire den! Det er kjempe viktig for min del. :)
Men blir iallfall middag ute, sikkert med familien :)

2.året: også syk. Middag på Ekeberg-restauranten.
3. Året: tror vi glemte det litt i "vi er gravide"-rusen! Og jeg var sykt kvalm. Men feira med tur til Kiev uka etter :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

He he.,, gøy å høre om dagene deres!

Vi kommer til å være på hyttetur igjen neste helg, og pappa kommer i alle fall til å være der... Muligens stebror med samboer og to barn også... Så ser ikke for meg at det blir den helt store feiringen, dessverre... Men NOE må vi jo gjøre:)

Første bryllupsdag var vi en overnatting på fint hotell med spa og treretters middag. Jeg var gravid da, så var ikke hæla i taket akkurat. De to bryllupsdagene vi har hatt etter der har vi vært travle. Kyss og blomster fra mannen. Ferdig med det! ;) Får heller lage noe større ut av de runde bryllupsdagene tenker jeg :)

Back
Topp