Dere som er gift...

Medusa_83

Forumet er livet
Hvordan feiret dere deres første bryllupsdag? Og bryllupsdager etter det, i og for seg...

Vi har en liten diskusjon om hvor lista bør ligge mens vi kjører til fjells her;) Første bryllupsdag er forresten neste helg...

Jeg sto St.Hans brud for noen år siden.

Derved har vi bryllupsdag St.Hansaften.

Så vi feirer bryllupsdagen vår ved å grille sammen med venner og familie...

Jeg sto St.Hans brud for noen år siden.

Derved har vi bryllupsdag St.Hansaften.

Så vi feirer bryllupsdagen vår ved å grille sammen med venner og familie...

Hvordan feiret dere deres første bryllupsdag? Og bryllupsdager etter det, i og for seg...

Vi har en liten diskusjon om hvor lista bør ligge mens vi kjører til fjells her;) Første bryllupsdag er forresten neste helg...

Jeg husker faktisk ikke hvordan vi feiret første bryllupsdag, men de siste årene har vi hatt barnevakt den helgen som er nærmest, bodd på hotell og vært ute og spist en bedre middag :love7:love7

Har 12 års bryllupsdag i april

Dagen etter bryllupet tok mannen i værkstedet og det gjorde han like gjerne på første bryllupsdag også, men han kom hjem med blomster(skulle bare mangle) :) hverken han eller jeg er opptatt av slike dager og glemmer det faktisk helt til min gode søster sender oss en mld og minner oss på det. Han jobber som dere sikkert skjønner over snittet mye, så vi tar å feirer alt da vi ser vi har tid til det og ikke nødvendigvis på dagen :)

Jeg ble syk, så lå på sofaen. Spiste toppen av bryllupskaka. Jeg fikk den nye bibelen ( 2011) og han fikk en annen bok...husker ikke hvilken

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Betyr i grunn ulykke å feire første året. Vi feiret ikke første året, andre året var vi begge på jobb og hadde ikke mulighet. Vi har begynt på år tre nå. På bryllupsdagen dette året har vi time for vurdering av IVF får feire med det hehe

Første året: Jeg var gravid, med termin halvannen mnd senere. Det regnet. Det var St.Hans og mannen var i arr.kommiteen for slik i borettslaget det vi bodde. Det ble grilling i underetasjen av det (åpne) grasjeanlegget. Vi kjente ikke så mange, og det var ikke sånn veeeeeeldig kjekt egentlig. Når det nærmet seg slutt gikk jeg hjem, kom på kaka så jeg tok den ut av fryseren og tinte i mikro... mannen ble igjen og ryddet, også spiste vi halvfrossen, halvtint kake på stuegulvet når han kom hjem, før vi krabbet til sengs.

Femte året: Vi har nettopp flyttet og bor nå i området jeg er oppvokst, så derved feirer vi St.Hans på den måten jeg er vant til, hele slekta samles på et bestemt sted ved fjorden, det har slekta mi gjort siden før jeg ble født. Vi parkerer, og går på stien ned til der vi finner de andre. Jeg går først, med yngstejenta på armen. Der møter ene tanta mi meg med en rose. Gratulerer med 5 års bryllupsdag!

(fin start på feiringa, ikke så lenge etter tok sønnen vår på en meget varm grill, takket være en røde-kors-slektning med forbrennings-greier i sekken sin fikk vi lindret det ganske greit, men han hadde store blemmer og måtte ha vaselinbandasje og hanske på hånden i over ei uke....)

Vi skal feire 1 års bryllupsdagen vår i NEW YORK i sommer :-D Vi skal være der to uker, og bryllupsdagen kommer midt i ferien der. Da blir det nokk ut å spise en bedre middag, på en fin resturant bare oss to med utsikt over fine manhatten <3 Håper med en spire inni magen :-)

Hadde ekstrem svangerskapskvalme på 1. bryllupsdagen vår. Var knall varmt og strålende sol!! Fikk tatt meg en dusj etter hvert på ettermiddagen, så ble det take away pizza og film på sofaen :P

Vi skal feire vår bryllupsdag i sommer, vår første og håper på å rømme landet og være klissete :love7

Vi var på hotellweekend på vår første bryllupsdag. Og når vi kom hjem ble det toppen av bryllupskaken:-) Håper på at til høsten når vi skal feire vår 2 bryllupsdag så har vi en baby enten i magen eller en helt nyfødt en (men da må d klaffe denne pp).

Høres ut som om dere har det veldig har det koselig på bryllupsdagen deres, vi har ikke mulighet for å få barnevakt så ofte. Har ikke så mange å bruke, så vi har som regel en unge med oss på slikt.

Vi dro til London :)

- Taster med appen -

Back
Topp