Dere som er gift i kirka

Pallar

Elsker forumet
hver gang jeg ser brullyp på tv, eller er i bryllup, så klarer jeg ikke å la være å grine [8D]
Derfor har jeg tenkt mye på den dagen jeg (forhåpentligvis) skal gå opp kirkegulvet. Jeg tror jeg kommer til
å grine meg i hjel [8D]
Såå, grein du da du gikk opp kirkegulvet, eller på ett annet tidspunkt i bryllupet ditt?

Jeg var så pissnærvøs at jeg grein fint lite[8D] Syns det var helt forferdelig at alle sto å glana på meg[&o]
Men jeg gråt når pappa holdt talen sin, stakkars han var så nærvøs.[:)]
Griner masse når jeg ser bryllyp på tv f.eks.[8D][:D]

Vi løp nærmest opp kirkegulvt, hahaha, det så urteit ut på video hvert fall... Rakk ikke gråte da nei [8D]

Men tårene kom mens presten (onkelen min) holdt tale [:)]

gråt ikke [:)] men det er fordi jeg hadde stålsatt meg skikkellig på forhånd, for jeg blir illrød i trynet hvis jeg gråter, og det tar et par timer før det går bort [&:] men gikk med gråten i halsen stort sett hele dagen da [;)]

gråt ja[8D]

Jeg er syyyykt lettrørt, og gårt en del i mitt eget bryllup. MEN, akkurat opp kirkegulvet så gikk det fint. Ikke noen hyling. Men når venninna mi sang mens vi satt der oppe, da kom det. Jeg var superedd for å hulke ut i ugly-cry oppover kirkegulvet.m Men det skjedde ikke. De fleste jeg kjenner har klart seg sånn passe greit opp gulvet.

Nei, faktisk ikke - jeg bare smilte rundt[:D] Ja, jeg var jo litt rørt men ikke slik "buhuuuu"-grining[8D]

Jeg sippa fra ende til annen[8D] Faren min begynte å grine akkurat i det dørene inn til kirka åpna seg og vi skulle gå opp kirkegulvet... Han er ikke en mann som tar lett til tårene, så det var veldig rørende! Husker bare jeg sa, "Åh, nei! Ikke grin nå"! Det neste jeg ser er mannen min som står å venter på meg ved alteret, da var jeg helt kjørt... Klarte så vidt å svare ja på at jeg ville ta han til mannen min[8D][:D]

Uff, resten av dagen var ikke så mye bedre, mange gledes tårer for å si det sånn... Skulle ønske jeg klarte å holde litt tilbake, men det var helt umulig! Thank god for vannfast mascara!!!![8D][&:] Dagen ble helt perfekt da!!!<3

Gråt ikke noe den dagen.... var alt for opptatt med å være først nervøs, så oppslkt, så utrolig lykkelig... osv....

I kirka kom tårene først etter at vi hadde sagt ja til hverandre og to kamerater skulle spille for oss. Da sleit jeg med å holde meg. Så kom jo talene under middagen og da strømmet de på [;)]

Back
Topp