Dere som er fra 6-7 uker...

trallemamma

Gift med forumet
Er det noen av dere som har prøvd en billigstrimmel nå? (evt hadde giddet å gjøre det for min skyld... :oops:)Ble den fort sterk? På kveldsurin nå, brukte min fra billigtester.no ca 5 min på å bli like sterk som kontrollstreken... Blir litt nedstemt da, spesielt siden jeg har null symptomer lengre... Blir stadig sikrere på at dette sikkert er en MA, og blir så lei meg! Må vente til torsdag for svar på HCG først, og deretter hvis jeg måler på nytt, sikkert til mandag eller tirsdag for svar på det. Det er så lenge å ikke vite!! Har vært bitte, bitte litt uvel i kveld, hååper liksom i det lengste at det er kvalmen som kommer (hvis dette går bra, ikke minn meg på at jeg sa det da.. :-) ) Men sist svangerskap var jeg jo allerede kvalm ved disse tider...

de billigstrimmlene som slår ut på 10 miu blir ikke så sterke som en test som slår ut opå 20-25 miu.iallefall hos meg:)

Altså for å rette på meg selv; strekene blir sterke, de bare bruker lang tid på å bli det! Vet ikke hvor mye de slår ut på, det står ikke på pakkene/bruksanvisningen. Synes bare det er så rart at ikke teststreken kommer opp med en gang liksom, siden jeg egentlig er 6+3 nå... Skal sies at CB+ kom raskt og sterkt på søndag da. VIlle den gjort det hvis babyen hadde dødd feks for en uke siden tro..?

jeg vet ikke,bare at de rimelige testene gjerne bruker lengre tid osv:)

Blir vanskelig å sammenligne med andre som har kommet like langt. Hcg kan jo variere, og testene kan variere i styrke etc. Du får bare forsøke å slappe av til du får svaret.

Men det er jo veldig individuellt fra person til person. Hcg nivået varier voldsomt så selv om man er i samme uke så kan de tallene være ulike. Jeg tror nok du vil stresse mer om noen får kjappere strek enn deg.. Du får jo positiv test, det er den som sier om du er gravid eller ei ;)
Jeg fikk sent resultat på billigtestene, så sent at jeg faktisk holdt på å kaste testen uviten om at jeg hadde testa positivt -sjekka en siste gang og der var det plutselig to streker :p

Men du, hva med en tidlig UL??

Jeg tar tester nesten hver dag, hehe.. bruker billogstrimmler. Hos meg kommer teststreken opp med en gang, den kommer før kontrollstreken. På noen strimmler blor streken knallrød med en gang, og på andre kan det ta litt lengre tid. Tror det har med fargemengden i testen å gjøre. Ikke alltid noen av strekene blir knallrød heller. :-) jeg er 6+7.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er like langt og bruker samme testene som deg. Testene slår akkurat ut på samme måte som deg, og jeg har akkurat fått svar på min hcg prøve hos legen som var normal.

Jeg er like langt og bruker samme testene som deg. Testene slår akkurat ut på samme måte som deg, og jeg har akkurat fått svar på min hcg prøve hos legen som var normal.

Jeg bruker forresten lavpris-tester, fant jeg ut.

TAKK, endelig fikk jeg høre det jeg ønsket :-) Da går det jo faktisk an at alt er OK da!!! Tusen takk dere andre også :-) Får høre svaret på HCG i morra, meganervøs... Går IKKE an å slappe av dessverre... Har jo NULL symptomer... Men håper i det lengste... :-)

Back
Topp