Dere som er flergsngsfødende..

Nummer tre her og føler meg mye mer oppblåst enn de to forrige gangene, ja. Husker at jeg følte meg større tidligere sist også :)
 
7+2 nå, men ja, ser veldi gravid ut på ettermiddag kveld, bra d er dritvær så jeg kan drukne i store klær
 
Jeg har flat mage fra før, noe den også er om formiddagen. Men når ettermiddag og kvelden kommer er jeg veldig oppblåst å ser lengre ut på vei en jeg er :wideyed: Men det er 3 mann så kanskje det er derfor :happy:
 
Med nr. 1 fikk jeg mage i 5 mnd, da først vistes det og da først måtte jeg kjøpe meg gravidbukse, med nr 2, hadde jeg fått samme størrelse på magen da jeg var 2 mnd på vei og null mulighet til å skjule det lenger, så jeg er veldig spent nå på nr. 3. Er jo snart bare 5 uker, er lit oppblåst, men ikke noe merkbart enda :)
 
Baby nr. 2 her. Føler meg oppblåst men magen har ikke vokst noe enda. Sist syntes det ikke før jeg var ca 18uker, men tror nok den kommer før denne gangen.
 
Nr 4 her og relativt flat mage i utgangspunktet. Nå føler jeg meg litt oppblåst, men mest på kveldene:rolleyes: Ikke noe problem om morran og dagen og passer fint i klærne mine enda og håper det holder seg sånn en stund til:)
 
Nr 3 her men e godt isolert så satser på at d ikkje viser helt med en gang ;)
 
Back
Topp