Dere som er flergsngsfødende..

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Har dere merket noe til større mage allerede? Babyen er jo så liten, så er ikke den som gjør det...
Men her har musklene slappet så av og jeg er så oppblåst at jeg gar gått fra helt flat mage til det ser ut som om jeg er langt mer på vei:p kan ikke holde dette skjult for lenge, men så er jo dette nr 4 også:) noen fler?
 
Har ikke flat mage i utgangspunktet så tror ingen tør kommentere noe på en god stund ;):cool01
Men føler at magen er strammere på en måte,om ikke alkurat større. Håper vanlige klær passer en stund til.
 
Magen blir større og større. Er 8+0 Idag og dette er nummer tre.

Magen er ikke pinneflat fra før, men jeg sliter med å skjule det i en del klær.... Blir svære gensere og bluser noen uker til....
 
Magen blir større og større. Er 8+0 Idag og dette er nummer tre.

Magen er ikke pinneflat fra før, men jeg sliter med å skjule det i en del klær.... Blir svære gensere og bluser noen uker til....
Ja, er slik det er her også. Men regner jo med det stagnerer litt etterhvert og at den ikke vokser like fort hele veien :D
 
Føler magen er litt ekstra oppblåst ja. Tror ikke man kan se noe enda, men det kan bli vanskelig å skjule rundt juletider tenker jeg. Får skylde på all maten :p
 
Har ikke flat mage i utgangspunktet så tror ingen tør kommentere noe på en god stund ;):cool01
Men føler at magen er strammere på en måte,om ikke alkurat større. Håper vanlige klær passer en stund til.

Hihi, samme her ;)
 
Her og, sliter med å skjule det allerede. Er bare 6+3 så babyen er lissom ikke større enn et komma men den vommen:/
 
Oppblåst fra før av og har nettopp hatt en herlig søndagsmiddag med pinnekjøtt. Det resulterte i at frøkna, som ikke vet noen ting sa at mamma du ser ut som at du får baby i magen nå så stor som den er:p
 
Her er jeg ekstremt oppblåst på kveldene, og ser ut som at jeg er over halvveis i svangerskapet. Kan ikke huske jeg var så oppblåst sist :p
 
Har ikke helt klart å få vekk hele magen slik jeg håpet fra førstemann så tror ikke folk ser det ennå på meg. Men går mye i løse klær fra før så selv om jeg føler meg mer oppblåst så tror jeg ikke det synes særlig ennå
 
Jeg har mye æ ta av selv, så det er ingen som tørr å kommentere noe om jeg skulle vokse de første ukene nå.. :p men jeg bruker fremdeles alle mine vanlige klær, og buksene sitter greit, så har vel ikke vokst så mye selv om det er nr. 2 :) er 8+5 i dag, sist fortalte jeg det ikke på jobb før jeg var 14-15 uker på vei :p regner med jeg må fortelle det tidligere denne gangen..
 
Venter nr 3 og har slitt siden 3+6 med oppblåsthet haha :p
 
Nei, fikk mage sent sist.
Men er bare 8 uker (i morgen) og merker ingenting. :)
 
Jeg venter nr 4 og er bare 5uker på vei. Både mamma og pappa såg det på meg ihelga og jeg klarer ikke og skjule det stort lenger. Nå er jeg oppblåst også da så tror det er meste av problemet :p må kjøpe meg mammabukser straks :)
 
Back
Topp