Dere som er flergangsfødende...

*Plomme*

Blir kjent med forumet
Hva savner dere mest og gleder dere til fra forrige barsel og småbarnsperiode? Og hva ser dere minst fram til? :)

Jeg gleder meg til ammestundene, trilleturer, alle framskrittene og ikke minst fødselen :love7 Jeg gruer meg til etterriene, hormonene og de første måndene med variabel søvn.

Dere som er førstegangsfødende: Gled dere! :happy093
 
Jeg gleder meg også :)
 
Hva savner dere mest og gleder dere til fra forrige barsel og småbarnsperiode? Og hva ser dere minst fram til? :)

Jeg gleder meg til ammestundene, trilleturer, alle framskrittene og ikke minst fødselen :love7 Jeg gruer meg til etterriene, hormonene og de første måndene med variabel søvn.

Dere som er førstegangsfødende: Gled dere! :happy093

Nå er det 10 år siden sist, men gleder meg kosestundene, fremskrittene, trilleturer og fødselen.
Gruer meg til å ikke kunne amme :( og evt sying etter fødsel ;)
 
Gleder meg til:
..første spark
..å bli kjent med mageboeren og holde babyen i armene mine for første gang.
..lukten av nyfødt baby.
..byggsuppen på Riksen (håper de har den fortsatt og jeg får plass der).
..spenningen på starten av fødselen og slutten når jeg får babyen i armene mine, det imellom kan jeg være foruten.
..trilleturer med fammile
..vise frem babyen til familien
..finne navn til babyen
..første ultralyd
..å fortelle familien at jeg er gravid

Gruer meg til:
..å stifte bekjentskap med bekkenet mitt
..melkesprengte pupper som bare må tømmes.
..å gå på do første gangen etter fødsel
..perioder med lite søvn
..ammetåken, man vet ikke hva det var før den forsvinner og man våkner.
..uhell på gulvet i butikken når poden skal pottetrenes.
 
Hmm. Forrige barseltid var et mareritt for meg da snuppa gråt og gråt i 6 mnd i strekk, unntatt når jeg ammet, så ble myyye amming, og hun sov maks en time av gangen og da kun hvis jeg bar henne. Og hun bare skrek når jeg trillet tur, så det var ikke morro. Hun har hatt søvnprøblemer fra dag 1 og har det enda, så håper vi får et lettere barn denne gangen. Isåfall om jeg er så heldig å få oppleve det denne gangen uten alt det magetrøbbelet, så gleder jeg meg til ammingen, kosen, trilleturer og fremskrittene selvsagt. Og første møte <3 Gruer meg til selve fødselen, og dagene etter om det gjør like vondt som sist. Og blir det en skrikerunge til å gruer jeg meg til alt det slitomme som det medfører. :p
 
Back
Topp