Dere som er fleiregongs gravid.

Jeg var mye dårligere i første svangerskapet (som endte i abort), da var jeg mye mer kvalm og veldig trøtt enn jeg er nå.

Litt likt denne gangen som første gang. Kanskje litt mindre uggen, men igjen veldig svimmel, noe jeg ikke var sist. Starta også med bekkenløsning i uke 7 første gang. Er nå 9+4 og merker bekkenet, men ikke like mye som sist :) er ekstremt trøtt, vonde og tunge pupper har jeg nå, likt som 1 gang :)

Jeg venter nr 3 og merker nesten ikke noe av graviditeten. Eneste er at jeg er litt mer trøtt og litt småkvalm innimellom

Så langt er det helt likt som sist. Men er jo tidlig ennå, så kan forandre seg.

Første: ekstrem svangerskapskvalme, spydde fra uke 5 til den dagen jeg fødte, var også plaget med halsbrann, vondt bekken og en veldig plagsom hodepine i første trimester.
Andre: Småkvalm, forsterket luktesans og smak - SA i uke 12.
Tredje: positiv test, ØMME pupper og stikking i livmoren - SA uke 5
Fjerde: Gigantiske, ømme pupper. Ekstremt sliten og trøtt, drømmer mye rart og sliter med å sovne. Kvalm om morgenen, ekstremt sulten ellers. Litt småvondt i hodet og veldig emosjonell - er nå 7+2 og håper dette går veien..

Har vært gravid til sammen 4 ganger, og det eneste jeg kan si har vært det samme hver gang er en test med to streker.
Bekymrer meg for at jeg ikke er like kvalm denne gangen som første, men skal jo egentlig bare være glad om jeg slipper!

Her er det helt likt som sist, men nå som da er det eneste jeg merker at jeg er trøttere enn vanlig. Det er fremdeles veldig tidlig, så kan jo endre seg.

Venter nummer fire, og de to siste svangerskapene er ganske like. Litt kvalm og svimmel ellers lite å merke

Her er det helt likt som sist, men nå som da er det eneste jeg merker at jeg er trøttere enn vanlig. Det er fremdeles veldig tidlig, så kan jo endre seg.
Kjenner eg er utrolig mykje meir trøtt nå enn med dei 2 andre. Men kan jo vere fordi eg har 2 små og ta meg av i tilleg!

Back
Topp