Dere som er fleiregongs gravid.

jentemamma92

Glad i forumet
Hadde dere fleire symptom i dei andre svangerskapa enn no?
Eg er gravid for 3.gong. med dei 2 første spydde eg dag og natt i 23 og 16 veker. No merker eg ingenting... glemmer at eg er gravid, for har ikkje vondt nåken plass.
Tar dette selfølgelig som eit dårlig teikn..

Første svangerskap hadde jeg lite symptomer, litt kvalm og uggen, fin hud og tunge litt ømme pupper, det resulterte i ei nydelig lita frøken <3 I andre svangerskap hadde jeg ingen symptomer overhodet, endte med MA. I dette svangerskapet er jeg litt kvalm og uggen, finere hud og har tunge og litt ømme pupper, vet enda ikke hvordan det ender :) Hvert svangerskap kan være veldig ulikt, så jeg har aldri tenkt at mangel på symptomer er et dårlig tegn :) Kan jo være store forskjeller på hvordan et svangerskap er i forhold til hvilket kjønn man bærer osv. :)

Ja, eg syns ingen symptom sånn som nå må vere eit dårlig teikn. Hvertfall når eg hadde så kraftig sist! Men det er to jenter eg har fått då. Så kan vere at det er gutt og. Uff, gler meg til uke 12...

Eg er gravid for 3.gong. med dei 2 første spydde eg dag og natt i 23 og 16 veker. No merker eg ingenting... glemmer at eg er gravid, for har ikkje vondt nåken plass.

Samme her!!

Mine svangerskap har vært veldig ulike. I mitt første svangerskap hadde jeg få symptomer før jeg brått fikk bekkenløsning i uke 20. Da jeg ble gravid i desember, men mistet i februar, spøy jeg, hadde masse ligamentamerter og ømme pupper fra uke 4 og til MA ble oppdaget. Nå er jeg gravid igjen og har minimalt med symptomer.

Jeg tror ikke en haug med symptomer øker sannsynligheten for at ting går bra (i mitt tilfelle har det jo vært motsatt). Hvert svangerskap er ulikt, og jeg fikk beskjed fra gynekolog og jordmor at det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha det:) Jeg forståe allikevel ønsket om å ha symptomer som en form for betryggelse:)

Samme som sist, merker ingenting :) en venninne av meg har vært innlagt på sykehuset de to første svangerskapene pga fare for dehydrering da hun har kastet opp absolutt ALT hun har spist og drukket. 3. gangen var det ikke helt planlagt, og hun fant ut det i uke 5. Nå er hun over halvveis og har ikke kastet opp eller vært kvalm en eneste gang :)

Jeg har vært gravid tre ganger nå, og syns det har vært forskjellig alle tre gangene.

Dette er mitt 5.svangerskap og så langt det som har vært med minst symptomer.. Nr1 var jeg uggen og trøtt, nr2 spydde jeg som en gris, nr3 var likt med nr1, nr4 var mange symptomer med endte i ma uke 11. Nå er jeg omtrent uten symptomer, hadde mest uka før jeg tester positivt...

Svangerskap nummer fire og hittil har alle vært ulike. Med første kastet jeg opp fire ganger i døgnet til jeg var over halvveis. Med nummer to gikk jeg med konstant uvi og seks runder med premature rier. Med nummer tre var det rene drømmen å gå gravid, litt trett og ømme bryster var symptomene jeg hadde. Hittil har jeg vært litt småkvalm (kastet opp et par ganger), svimmel og trett

Dei "etterlengta" symptoma er komt...
Får ikkje i meg mat, trøtt heile tio, kaster opp og er kvalm fra morgon til 4-5, bekkenet kjennes ut som det skal skli ifra kvarandre.... håpe ditta går veien. Er 7+4 idag!

Ingen symptomer her heller, veldig ulikt hva jeg er vant med. Er halvveis i uke 7. Er redd det ikke går bra, tenker at jeg burde kjent _noe_?

Ingen symptomer her heller, veldig ulikt hva jeg er vant med. Er halvveis i uke 7. Er redd det ikke går bra, tenker at jeg burde kjent _noe_?
Er vel ikkje alltid ein merker noko! Alt er vel like normalt tenker eg. Her kom symptoma snikende. Kom for fult rundt uke 8. Kvalme om morgonen, tåler ingenting som luktee, vanskelig å få i meg mat.
Og symptom må jo ikkje vere kvalme? Er vel alt som er utenom normalen! Tenke eg? :-) kroppene reagerer jo forskjellig.

Ja, så enig med deg! Er gravid for 3 gang, første gang endte i sa i uke 5/6..
Med gutten min så spydde jeg fra uke 4/5 til fødsel og nå er jeg nesten 7 uker på vei og merker så vidt jeg er gravid, er så nervøs og føler meg så hjelpesløs :( skal på tul i uke 8 og håper på å se en baby med blinkende hjerte ❤️

Ja, så enig med deg! Er gravid for 3 gang, første gang endte i sa i uke 6/7.. Så merket ikke så mye til den gravidteten utenom uteblitt mens og litt kvalme og trøtthet
Med gutten min så spydde jeg fra uke 4/5 til fødsel og nå er jeg nesten 7 uker på vei og merker så vidt jeg er gravid, er så nervøs og føler meg så hjelpesløs :( skal på tul i uke 8 og håper på å se en baby med blinkende hjerte ❤️

Back
Topp