Dere som er født i skytten, evt er sammen med en skytte

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
Jeg er skytte, sambo og mini er skorpion (vi har bursdag i november alle 3). Hvordan vi går sammen? Hm, egentlig så passer vi fint sammen, det er pga interessene våre, det som evt gjør at vi ikke passer sammen er det at foreldrene hans har skjemt ham sånn vekk [:'(] men det er jo ikke hans feil. [:-] Broren min er også skorpion, vi gikk fint i lag som småunger, som tenåringer klarte vi ikke trynet på hverandre, som voksne er vi bare gode venner.  

Jeg er skytte og forloveden vet jeg ikke hva er [&:] Han er født 26.mai [:)]
Vi har et turbulent forhold som er veldig opp og ned [&:]

ORIGINAL: Sh_mamma

jeg er skytte, han er vannmann.. vi fungerer egentlig ganske bra sammen. Har tidligere lest om kombinasjonen, men husker ikke hva det sto... noen som vet det?synest det er litt spennende[:D]

Skytten bidrar med varme og vannmann med orden på tingene.... for å si det sånn, skytten er jo og veldig praktisk anlagt, men der vannmann kan være litt steril, bidrar skytten med litt mer varme og personlig stil. To sindige tegn. Tror på at dere en god kombinasjon.

ORIGINAL: termin10112010

er han tvilling da???

Kan bli et livlig forhold, med tvillingen som ikke liker å kjede seg, og er veeldig leken, kan bli litt krangel pga skytten søker orden, men er igrunn leken og ung til sinns skytten og. Tvillingen er har og ansvarsfølelse, men jeg vet ikke hvor gamle dere er og at det er ytre ting som alder, og uerfarenhet, litt liten selvtillit ennå?? Tvillingen skal være god å prate med hvis han skrur på den klokskapen en tvilling egentlig har. Kan bli et flott par tror jeg. Mye glede og visdom hvis dere kan kombinere organisering ihverdag, med lekenhet:)

Vi er begge skytter. Og begge ungene er kreps. Går fint det. Men skulle gjerne hatt litt mer tålmodighet til å takle jenta mi sin treårstrass og vell av følelser.

Mannen min er skytte. Jeg er kreps. Forholdet fungerer utmerket. Og jeg tror ikek stjernetegn forteller noe som helst om et menneske - unntatt når de er født[;)]

ORIGINAL: *EnSolstråle*

Sambo er tvilling og jeg er løven [:)] passer perfekt i lag[:D]

Samme her bare omvendt...

Jeg er skytte, han er tvilling.
Jeg er impulsiv, sta (vet best og har alltid rett [8D]) og klarer ikke sitte lenge stille. Han er IKKE impulsiv, jatter med for å unngå krangel (og da gidder ikke jeg å krangle heller), og koser seg leeenge i godstolen [:D] Han er verdens snilleste og mest tålmodige... Vi utfyller hverandre godt, jah [;)]

Jeg er skytt,og han er vekt. Vi er ganske like,men og veldig ulike. HAn har kort lunte,jeg han lang.Han utålmodig,jeg veldig tålmodig.Han er lat, jeg er rastløs.Han setter seg et mål,men gir ofte opp før målet er nådd.Jeg er mer sånn at  jeg ahr satt meg et mål,og detet skal jeg klare[:)]

men sånn forholdsmessig,så fungerer vi veldig bra sammen. Vi ler masse og har like interesser[:)]men vi har og diskusjoner innimellom

ORIGINAL: Ephlix

er han tvilling da???

Kan bli et livlig forhold, med tvillingen som ikke liker å kjede seg, og er veeldig leken, kan bli litt krangel pga skytten søker orden, men er igrunn leken og ung til sinns skytten og. Tvillingen er har og ansvarsfølelse, men jeg vet ikke hvor gamle dere er og at det er ytre ting som alder, og uerfarenhet, litt liten selvtillit ennå?? Tvillingen skal være god å prate med hvis han skrur på den klokskapen en tvilling egentlig har. Kan bli et flott par tror jeg. Mye glede og visdom hvis dere kan kombinere organisering ihverdag, med lekenhet:)

Jeg er 22 og han er 25 nå på onsdag. Vi har kjent hverandre i mange år og vært sammen i 2.
Vi får det lissom ikke til å fungere til tider. Vi er jo forlovet, men har flyttet fra hverandre for en periode for vi fungerte bare ikke boende sammen når begge går hjemme.
Jeg og lillegutt flyttet ut i desember og har fortsatt ikke flyttet tilbake. Jeg er klar for å flytte tilbake og vet det er det jeg vil, men han er usikker.
Noen dager sier han at han vil ha oss hjem og at vi skal bli en lykkelig familie.
Og plutselig neste dag kan han si han er usikker og egentlig ikke vet om han vil være sammen med meg i det hele tatt [:(]
Huff, ble langt dette her. Jeg vet hvertfall at det han jeg elsker og vil dele livet mitt med [:)]

er han tvilling da???

astrologi er det eneste som er riktig[;)] det er veldi mye alvor i dette altsåå, morro å komme med min kvasikunnskap i astrologi...

for de som syns d er litt gøy kan dere ta en titt på denne siden www. astro.com

er han tvilling da???

Jeg er 22 og han er 25 nå på onsdag. Vi har kjent hverandre i mange år og vært sammen i 2.
Vi får det lissom ikke til å fungere til tider. Vi er jo forlovet, men har flyttet fra hverandre for en periode for vi fungerte bare ikke boende sammen når begge går hjemme.
Jeg og lillegutt flyttet ut i desember og har fortsatt ikke flyttet tilbake. Jeg er klar for å flytte tilbake og vet det er det jeg vil, men han er usikker.
Noen dager sier han at han vil ha oss hjem og at vi skal bli en lykkelig familie.
Og plutselig neste dag kan han si han er usikker og egentlig ikke vet om han vil være sammen med meg i det hele tatt [:(]
Huff, ble langt dette her. Jeg vet hvertfall at det han jeg elsker og vil dele livet mitt med [:)]

Høres ut som det er du som burde snu og kanskje innstile deg på et liv uten han?? Mulig det vil få han til å tenke, for det må være vondt for deg å gå å vente på han i allefall. Han er kanskje litt ustabil? Ikke bra å gi råd bare ut fra stjernetegn... så det må du ikke høre på, det er mer for gøy. Men man kan jo bli klar over sider ved å lære seg litt om horoskop, selv om det ikke burde styre livet... Håper det ordner seg mellom dere. Men tenker at alle som er i samme situasjon som deg burde virkelig bruke noe dager å tenke på om de skal gå for et liv uten x. Du fortjener jo å væer med noen som vil være med deg. Har du funnet ut at noe av grunnen til at det ikke har virkeet er den eller den siden ved deg selv som du burde foradndre på i forhold til han er kanskje tiden inne til å fortelle han det, og satse alt, og heller se at det ikke var meningen, eller at da faller mer på plass. Håper det var til litt hjelp og ikke forvirret deg mer[:)]

Stor klem &

ORIGINAL: Eternal

Jeg er Skytte. Er en typisk Skytte. Sier hva jeg mener uten å tenke alltid, er livsglad, impulsiv,dramaqueen, drømmende, skiftende humør.....er det ikke det som kjennetegner en Skytte?'

Har vært sammen med en Tvilling tidligere- de synes jeg er vanskelige å forstå noen ganger. Vannmenn sammenligner jeg med mennesker som "vanner" (gir liv) til dem de er sammen med...de gir mye av seg selv....men det gjør nå mange andre også uansett stjernetegn

å det var fint å tenke om vannmenn, ja for de bærer jo vann med seg. Syns vannmenn er utrolig koselige mennesker... føler meg helere med dem på en måte, ja de gjør meg glad altså. Fordi jeg blir vannet[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: tipp

Jeg er skytt,og han er vekt. Vi er ganske like,men og veldig ulike. HAn har kort lunte,jeg han lang.Han utålmodig,jeg veldig tålmodig.Han er lat, jeg er rastløs.Han setter seg et mål,men gir ofte opp før målet er nådd.Jeg er mer sånn at  jeg ahr satt meg et mål,og detet skal jeg klare[:)]

men sånn forholdsmessig,så fungerer vi veldig bra sammen. Vi ler masse og har like interesser[:)]men vi har og diskusjoner innimellom

vekt har jo vanskelig med å bestemme seg da, mye frem og tilbake[&:]

nok fra megfra denne tråden[:-]

cto...
www.astro.com

bare en til...[8D]
ORIGINAL: Fru Riskorn

Mannen min er skytte. Jeg er kreps. Forholdet fungerer utmerket. Og jeg tror ikek stjernetegn forteller noe som helst om et menneske - unntatt når de er født[;)]

det sier du bare fordi du er kreps og har behov for å beskytte deg selv og din familie[:D] du din følsomme skapning[;)]

vi er bege skytt, og forskjellige som natt og dag

Jeg er skytte, sambo er væren. [:)] Fungerer bra det! Hehe!

Men er det ikke sånn at egentlig tilhører en del skytter det trettende tegnet slangebæreren, men på grunn av noen kristne tullinger som mente det var bad luck med tretten tegn så fjerna de det?

Og at tegnene har feil tidslengde i syklusen, noen tegn varer over flere mnd mens andre bare et par dager osv? Så egentlig er det bare kluss? Hehe! Jeg er skeptisk til detta asså!

Jeg er skytte- han er fisk.. Tror det fungerer like godt/dårlig som et ville gjort med et hvilket som helst annet stjernetegn [;)]

Ingen slår familien min.. [8D]

Mamma er tyr
Pappa er vær
Jeg er steinbukk
Broren min er skytte

Rart det var tredje verdenskrig hjemme da jeg vokste opp? [8D][8D]

Både jeg og mannen er steinbukker. Barna våre er løve, kreps og vær.
Vi har foreløbig et harmonisk familieliv. Jeg og gubben har aldri krangla, men har hatt mange diskusjoner. Mest fordi jeg ikke eier lunte og kan bli veldig fort irritert og utålmodig enn at vi nødvendigvis er særlig uenige om ting. [8D]

Back
Topp