Dere som er født i skytten, evt er sammen med en skytte

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Hvilket stjernetegn har typen deres eller dere selv?

Og hvordan syns dere at dere fungerer sammen?

Mannen min er tvilling!
Funker veldig bra egentlig. Ingen store dramakrangler, litt småkjegling i blandt, sårete følelser, men det finner vi alltids ut av! [:)]

Sambo er skytten og jeg er jomfru, her er det masse humor, vi ler mye og det er mye kjærlighet [:D]

jeg er steinbukk og han skytten.vi fungerer utrolig bra sammen og utfyller hverandre helt perfekt!!!

Her er vi begge steinbukker og mini er skytte - fytti for en kombinasjon, ganske sterke personligheter, stae og temperamentsfulle gitt[:-]

ORIGINAL: RockStarBaby

Sambo er skytten og jeg er jomfru, her er det masse humor, vi ler mye og det er mye kjærlighet [:D]

hehe Akkurat samme her, og nå har vi også en liten skytte baby på vei i magen [:)][:D]

Kreps og skytt..... Trenger jeg si mer[:D]
Når det er bra så er det BRA! Er liksom ikke noen mellomting...

løve og vær.. veeeldig stormfullt. Kunne laga dramasåpeserie:)

er løve ,passer generellt godt med skytter, de er morsomme og i godt humør...

ORIGINAL: Minimeg

Dette kan jeg ikke noe om gitt.

Jeg er steinbukk, mannen er kreps- noen som kan noe om vår tilpasning da, rent stjernetegnmessig altså...[;)]

litt gjetting, men... kreps er jo veldig følsom og beskyttende og verner om familien. steinbukken er tegnet for den mørkeste tiden på året og de står imot farer og fristelser som en sta sta trygg vokter. stbile noe forutsigbare mennesker, som krepsen så sårt trenger....

kanksje d stemmer:)

Jeg er skytte, sambo er tvilling[:)] Passer godt ilag. Litt småkrangling blir det, men ordner alltid ut[:)]

Exen var løve.. Det funka IKKE!

Skytten ønsker å være læremester og tror(kanske vet:)) at den vet best. Kan lett pirke bort og såre stoltheten til lett sårede inivider, irettesettelsen/pirkingen er ikke vondt ment.... skytter er blide og generøse vesner, men litt vel lærere innimoellom:)))

Mannen er vannmann, og jeg er tyr.
Vi fungerer som hånd i hanske [:D]

Sønnen vår er skytte - en herlig, vakker skytte, så hun er heldig hun som får ham [;)]

Jeg er selv skytte. Mannen er fiskene. Etter horoskopet skal ikke det funke så bra. Men vi passer ganske så godt ilag. [:D]
Vi har på en måte vært sammen i 6 år. Men sånn offisielt sammen i 4. Å nå venter vi vårt første barn rundt 1 mnd tid. Noe vi gleder oss stort til! [;)]

ORIGINAL: Ephlix

Skytten ønsker å være læremester og tror(kanske vet:)) at den vet best. Kan lett pirke bort og såre stoltheten til lett sårede inivider, irettesettelsen/pirkingen er ikke vondt ment.... skytter er blide og generøse vesner, men litt vel lærere innimoellom:)))

He he he he at skytten er er læremester er det ingen tvil om. Erik er skytte, jeg er vær.

ORIGINAL: Gollemor

Sambo er tvilling!

Det er stormfullt og heeeeerlig[:D][:D][:D][:D]

noen som tror på dette altså... .P

Jeg er skytte, sammen med en vær fungerer supert

Back
Topp