Jeg sliten også veldig med kvalme og godt å se det er andre som er helt lik meg, unner dere det ikke, meeeeen godt å se jeg ikke er gal ;)
Jeg kaster opp hele tiden, de siste dagene har vært litt ekstreme...
La meg i går kjempe sulten og føler at jeg aldri orker nok mat til at jeg blir mett...
Frukt hjelper litt... i hvertfall nektariner har jeg fått i meg, kommet opp igjen også...men je ghar da fått det i meg. Likt det..
Jeg har spiser også nuggatti på frøknekkebrød ...innimellom når jeg får til det får å mette meg selv litt...Blir ikke akkurat mett på bare vannmelon,eple,nekarin....banab takler jeg ikke tanken på...
Det er litt komisk hvordan kroppen reagerer, skulle bare fortelle om noe kjøttpålegg til saboer i går og jeg brakk meg. Takler ikke tanker på kjøttpålegg....Blir kvalm bare jeg skriver det her....
Middagene har jeg lyst på, men det stokker seg ofte...jeg må bruke laaaange pauser og lite om gangen...Håpløst...Men det gir seg snart vel??? Denne kvalmen ? Håper det, er overlykkelig over at vi er gravide, men fyttigrisen så uvel man føler seg....Føler jeg har hatt omgangsyken i 3 uker nå...Med noen dager med opphold...De er gull verdt!!!Begynner å bli en stund siden nå, men ønsker meg flere dager uten kvalme !!! Lykke til alle sammen;) Vi er tøffe!!!