Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammen t danielja det gjør jeg også...men ikke ALLTID liksom.
er stort sett hjemme etter 7 alltid ja, både helger og hverdager... pappaen til sønnen min har han ikke i det hele tatt, så da er det ikke så mye annet å gjøre. har jo b.vakt dersom det er noe spes, men ellers så er jeg bare hjemme ja. føler av og til for å ha muligheten til å komme meg ut sef, men stort sett går det bra, trives heldigvis godt i mitt eget selskap og er glad i å være alene[:)]
ORIGINAL: Cullensånn følte jeg det de 2 første årene også, men nå har energien kommet tilbake som ungen ikke er fullt så krevende lenger...
sitter for det meste hjemme ja, om ikke det er noe veldig spesielt..
mest fordi jeg er trøtt og ikke orker å kave ut, men også litt fordi jeg ikke har råd til barnevakt så ofte...
har også endel skolearbeid som jeg må gjøre på kveldstid, eller husarbeid..[&:]
sånn går no dagan..
ORIGINAL: Wayne`s Wife
Sitter hjemme hver jævla kveld bortsett fra annenhver helg..
ORIGINAL: et_lite_vesen
Jeg har ordnet meg et medlemsskap på Elixia, og de har et veldig bra barnepass tilbud. Prisen er inkludert i kontrigenten, så hvis du betaler feks 570 kroner i måneden på Elixia, og trener 3 dager i uken i 2 timer, så er det barnepass for 23 kroner i timen [:D] (Hvis jeg regne rett da [8|])
Sjekk tilbudet Elixia har hos deg. Både Zumba, Core Bar og Boxing er veldig moro. Og om du klarer å trene litt mer selvstendig så pleie speilsalene å være ledig av og til, så da kan du trene litt dans der. I tillegg har de billig sol: For 50 kroner får du sol for 20 minutter (80 kroner på brun og blid).
Og kanskje finne deg en treningspartner som vil være med deg?
ORIGINAL: et_lite_vesen
Jeg har ordnet meg et medlemsskap på Elixia, og de har et veldig bra barnepass tilbud. Prisen er inkludert i kontrigenten, så hvis du betaler feks 570 kroner i måneden på Elixia, og trener 3 dager i uken i 2 timer, så er det barnepass for 23 kroner i timen [:D] (Hvis jeg regne rett da [8|])
Sjekk tilbudet Elixia har hos deg. Både Zumba, Core Bar og Boxing er veldig moro. Og om du klarer å trene litt mer selvstendig så pleie speilsalene å være ledig av og til, så da kan du trene litt dans der. I tillegg har de billig sol: For 50 kroner får du sol for 20 minutter (80 kroner på brun og blid).
Og kanskje finne deg en treningspartner som vil være med deg?
ORIGINAL: Augustfrøja nettopp. er jo liksom det at noen kan være her etter at han har lagt seg.
Jeg er gift, men har en mann som jobber skift.
Jeg begynnte å danse da jeg var alene (var separert en stund), og da hadde mannen min mini. Evt svigermor.
Dansen ble etterhvert en større del av livet mitt, så nå, når jeg og mannen bor sammen igjen, og han jobber kveld /natt, så har jeg barnevakt de timene jeg er på trening. Trener også ca 2-4 timer hjemme hver kveld etter at mini har lagt seg.
Hun ene jeg går på trening med har en datter på 16, så hun slipper henne av her, så kjører vi på trening sammen =)
Jeg tror det er veldig viktig å setta av tid til seg selv også, spesiellt om man er alene. Å ha noe en brenner for, betyr veldig mye for min helse ihvertfall.
Mini er jo viktigst såklart, men dansen betyr også veldig mye for meg, og jeg er bestemt på å få til å gå på treninger. Kan ikke passepika, så tvinger jeg svigermor eller svigerinnen min, evt spør jeg en tante.
Det er viktig å gjøre noe "for seg selv" også.
Når det er sagt, så er det dansen jeg prioriterer barnevakt til, jeg går ikke ut å drikker i helger f.eks. Da synes jeg treningen er viktigere.
Og dansen er jo på kveldene, etter mini har lagt seg, så jeg føler ikke at jeg bortprioriterer han på noen måte [;)]
ORIGINAL: MorraTeFrejadet hadde vært topp... om ikke bare en nabo som hele tiden var hjemme på kveldstid (pensjonist e.l.) som jeg kunne slengt over babycallen til (bor i 4mannsbolig).
Jeg er som regel hjemme, ja.
Dvs, jeg har en nabo som også er heltalenemor uten bfsamvær, våre unger er gode venner (nesten som søsken). Vi er mye sammen, til middag og kveldshygge hos hverandre. Vi hjelper hverandre med pass, henting osv... Også er vi veldig flinke til å dele vin [8D]
Jeg er ikke mye "på byen" men har folk utenom henne som også kan stille som barnevakt ved behov.