dere som er alene..

Nå er ikke jeg alene lenger da, men når jeg var det så hadde jeg vel rundt 17-18 000 i mnd og betalte 7000 kr i husleie (... det er uten strøm) [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg har 8362 i OS
1940 i BT
ca 10 000 i AAP
2000 i bidrag (men er ikke hver måned det kommer inn.)
Jeg har 8000 i husleie.

Hadde hatt det fett jeg om jeg slapp og betale hele bhg selv,leien,strømmen og bilen[8D]

du har mer enn meg og jeg har 100 % jobb[;)]

ca 23
betaler 6000 i lån
4400 i bhg
strøm
tlf
nett
og mat

Jeg har 8362 i OS
1940 i BT
ca 10 000 i AAP
Jeg har 8000 i husleie.

Hadde hatt det fett jeg om jeg slapp og betale hele bhg selv,leien,strømmen og bilen[8D]

Hva står AAP og BT for?[:)]

20.000.

Betaler ca 5000 i renter i mnd'n.. Men etter nyttår skal jeg begynne å betale på avdragene også..Da blir det plutselig mye mer.. [:'(][:'(]

ORIGINAL: *lillebølla*

Jeg har 8362 i OS
1940 i BT
ca 10 000 i AAP
Jeg har 8000 i husleie.

Jeg håper for din del at du har mer en to tusen til overs hver mnd som du skal bruke på klær,baderomsartikler og klær[;)]

når mat og alt er betalt har jeg nok ikke så mye mer enn det nei[;)] men du trekker kaskje skatt av aap og os? da har jeg mulig noe mer enn deg. Men per i dag er min samboer student. så vi lever alle på min lønn+ hans stipend. Men vet ikke hvordan det går med oss lenger.. så derfor jeg lurer på hva dere betaler dere som er alene.. *har egentlig ikke lyst å flytte[&o]*

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Jeg har 8362 i OS
1940 i BT
ca 10 000 i AAP
Jeg har 8000 i husleie.

Men du er kanskje ikke alene om alle utgifter?

jo igrunn, for samboer er student.. men det har igrunn ikke så mye med saken å gjøre.. jeg spør pga om ting skulle gå feil vei, så lurer jeg på om man klarer seg med en inntekt..

Mellom 24 og 25 000 utbetalt. Rundt 9500 betaler jeg på lån og felleskostnader, inkl tv, internett, varmtvann og oppvarming :)

Jeg jobber ikke

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Jeg har 8362 i OS
1940 i BT
ca 10 000 i AAP
Jeg har 8000 i husleie.

Jeg håper for din del at du har mer en to tusen til overs hver mnd som du skal bruke på klær,baderomsartikler og klær[;)]

når mat og alt er betalt har jeg nok ikke så mye mer enn det nei[;)] men du trekker kaskje skatt av aap og os? da har jeg mulig noe mer enn deg. Men per i dag er min samboer student. så vi lever alle på min lønn+ hans stipend. Men vet ikke hvordan det går med oss lenger.. så derfor jeg lurer på hva dere betaler dere som er alene.. *har egentlig ikke lyst å flytte[&o]*

Nei da høres det ikke noe greit ut. Håper det ordner seg for dere. Hvor lenge har han igjen av studietiden?

en stund, men det får bare være.. er ikke økonomien jeg er bekymret for sammen med han, det er om jeg evt skulle bli alene.. for 8-9000 kr ekstra er en del, selv om det bare går til husleie og bensin..

Har 13500 totalt inn og betaler 4650 i husleie..

10 000 i OS ..(ca..)
2600 i Barnetrygd og sånn eeehm småbarnstillegg.. (?)
1040 i Barnebidrag.

5300 betaler jeg i leie..(uten strøm..)

Jeg har ca 22.000kr

Betaler 7000,- i husleie

Nå har jeg ca 25 000 utbetalt.

Vil miste endel 1000 lapper når jeg går over på AAP 50%.. mulig jeg mister OS også?

Jeg har husleie på 4500 kr. Støm kommer utenom

Jeg har kun min egen lønn, altså ca 23 000 utbetalt pr måned.

Eier eget hus, leier ut hybelleilighet og får inn 6500 kr i måneden der.
Det vil si at jeg "kun" betaler 1500 på huslånet selv (8000 til banken, dvs 6500 + 1500)

Men så kommer strøm, kommunale avgifter osv osv da....

23-24tusen ca......AAP, BT, OS, SBTS, Bidrag.....har utgifter på huset på rundt 10 000 i mnd...

Ca 14000,- mnd.  Betaler heldigvis ikke mer enn 3000,- i husleie..![:)] Til gjengjeld har jeg et svært lån å betale på...[8D]  Har ca 1700,- igjen i mnd til klær, mat, reising (bensin, ferjeutgifter o.l), hygiene og denslags. 

ORIGINAL: Fridasinmamma

Nå har jeg ca 25 000 utbetalt.

Vil miste endel 1000 lapper når jeg går over på AAP 50%.. mulig jeg mister OS også?

Jeg har husleie på 4500 kr. Støm kommer utenom

Hvorfor vil du miste noen lapper da? gjør jeg og det da? [&:]

Back
Topp