Nyt det sier jeg bare! Jeg har mye symptomer denne gangen, hadde mye symptomer sist, hadde også mye symptomer de to gangene jeg mista. Her er kvalme, bekkenløsning, trøtt, gulper og div en del av hverdagen. Slitsomt når man er hjemme i mammaperm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøver også å unngå MA-tråder så godt jeg kan for jeg har også lite symptomer for tiden. Er 7+5 nå, og til nå var det i grunnen verst da jeg var 5-6 uker på vei. Men, jeg fikk nå se et bankende hjerte for tre dager siden og det er det eneste jeg kan forholde meg til nå.
Jeg skal til ny ultralyd i uke 10 (om 2,5 uker) bare fordi at hvis det skulle skje noe så vil jeg vite det så fort som mulig denne gang.
Men, den viktigste beskjeden jeg har fått denne gangen er at jeg ikke kan gjøre noen verdens ting fra eller til for å unngå at det evt. skjer, annet enn å holde meg borte fra den en skal holde seg borte fra som gravid. En må liksom bare klare å flyte med og prøve å få tankene over på noe annet [emoji4]
Lettere sagt enn gjort ja, men jeg kjenner at jeg har det bedre med meg selv etter at jeg begynte å tvinge meg selv til å bare la alt flyte og gå [emoji4]
Nyt det sier jeg bare! Jeg har mye symptomer denne gangen, hadde mye symptomer sist, hadde også mye symptomer de to gangene jeg mista. Her er kvalme, bekkenløsning, trøtt, gulper og div en del av hverdagen. Slitsomt når man er hjemme i mammaperm.
Hvordan står det til med symptomene deres?
Jeg har egentlig tatt det helt chill at jeg til tider kan glemme (!!) at jeg er gravid, men nå som jeg leser om alle MA/SA merker jeg at jeg blir litt redd [emoji85] Har som oftest null symptomer, men innimellom har jeg kjent på både kvalme, sult, svimmel og tårer. Men som oftest ingenting [emoji17]
Ta det helt med ro, ikke la deg skremme. Jeg kikker bevisst ikke på slike tråder når det ikke gjelder meg selv. Jeg er 9+5, har IKKE ømme bryster, ikke kvalm, ikke svimmel. Er trøttere enn før og har økt appetitt, det er det eneste. Var på ultralyd for 4 dager siden, og der lå det en spretten liten en med flott hjertelyd
Godt det ikke er bare meg det har klikket litt for [emoji85][emoji23] Men det er faktisk helt grusomt når man begynner å tenke på det, man får det liksom ikke ut av hodet igjen.. Men vi for prøve å senke skuldrene, og være glade for at vi er av de 30% som ikke blir kvalme [emoji6]
En liten update: Var til TUL nå, overbevist om at det ikke kunne være noe levende inni meg. Joda. Og så to stykk da! Så det trenger absolutt ikke være dårlig tegn med lite/ingen symptomer Nå må jeg prøve å få hodet mitt rundt denne totalt uforventa nyheten
2 tilogmed?? [emoji33] herlighet så fantastisk!! Gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji173]
Så gøy med tvillinger! gratulerer med 2 stk!En liten update: Var til TUL nå, overbevist om at det ikke kunne være noe levende inni meg. Joda. Og så to stykk da! Så det trenger absolutt ikke være dårlig tegn med lite/ingen symptomer Nå må jeg prøve å få hodet mitt rundt denne totalt uforventa nyheten
En liten update: Var til TUL nå, overbevist om at det ikke kunne være noe levende inni meg. Joda. Og så to stykk da! Så det trenger absolutt ikke være dårlig tegn med lite/ingen symptomer Nå må jeg prøve å få hodet mitt rundt denne totalt uforventa nyheten
Takk Haha ja helt sykt! Bare for å ha enda litt mer å bekymre meg for rundt svangerskapet liksom men nå vet jeg i hvert fall det er noe der, så vil absolutt anbefale TUL til de som er stressa/usikre!
Gratulerer med to!!!! Jeg skal på TUL i morgen og gleder meg veldig.
Jeg har hatt skikkelig lyst på UL, men var umulig å få time nå i ferien [emoji37] MEN i dag er jeg hjemme fra jobb pga kvalme og tretthet (2.sykedag på 5 år).. Så jegføler meg temmelig sikker her jeg ligger [emoji13]