Dere som er 15+ uker å har doppler!

Firfisle89

Glad i forumet
Hvor finner dere hjertelyden, synes jeg finner den så langt ned :O finner den alltid midt på, og nederst det hvor hårene slutter (skambenet?). Der den har ligget siden uke 12. Virker som lille ikke flytter seg av flekken :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke doppler, men kjenner MANGE spark akkurat ved skambenet... helt nede, føler nesten sparkene er på underlivet. Rart at de ligger så langt nede :P

Har ikke doppler, men kjenner MANGE spark akkurat ved skambenet... helt nede, føler nesten sparkene er på underlivet. Rart at de ligger så langt nede :P

Kjenner ikke noe spesielt til spark enda, har kjent noe jeg har trodd har vært spark, men da har det kjent ut som bena til lille har liggi opp med bena :p gleder meg til det blir mer tydelig å virkelig kan kjenne at det er spark ! :D men sprøtt å tenke på hvor langt ned den egentlig ligger ja :p

Jeg er 15+5, og jeg finner også hjertelyden omtrent i kanten til skambenet ... I uke 10 da jeg fikk doppleren min måtte jeg "tippe" doppleren inn-bak skambenet, men nå ligger den flatt akkurat over kanten, så det skjer noe vertfall ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

16+2 og finner hjertelyden rett ved navlen nå de siste dagene :) Tredjegangs, så toppen av livmora er ved navlen allerede :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg er 16+2 og finner hjertelyden ganske langt nede, ved starten av skjønnshårene på midten mot v. side :-) altså ganske langt ned. Ble overrasket over hvor langt ned jeg fant lyden :-)

Back
Topp