Dere som eier leilighet/hus

småtrollene

Elsker forumet
Leste en tråd inne på generelt om huslån og hva man betaler i mnd.
Der var det ei som betalte over 40 000,- i mnd på lånet!! Syns jo selv det er MYE penger :)
Så da ble jeg litt nysgjerrig på hva dere betaler i hus/leilighetlån i mnd og hvor høyt er lånet deres totalt?

Her ligger vi på nesten 700 000,- i lån og betaler 4000,- i lån hver mnd :)

Betaler vell rundt 12 000 tror jeg. lån på rundt 2,5 :) 40 000 hørtes fryktelig mye ut ja. Vedkommende må ha et hinsides stort lån.

40000?? di må ha hatt en syk inntekt!!? hehe.. vi eier stor enebolig (takst ca 4mill) vi har lån på 2mill og betaler rundt 10000 i mnd

8,4 i lån ser jeg nå, så da er vell ikke avdragene så ille. Om begge tjener rundt 40-50 000 i mnden klarer de vell finfint med et slikt lån.

8,4 i lån ser jeg nå, så da er vell ikke avdragene så ille. Om begge tjener rundt 40-50 000 i mnden klarer de vell finfint med et slikt lån.

Hun var lærer, å de har ikke 40 000,- i lønn hver mnd ;) Er selv sammen med en lærer så... Men de hadde vist en sokkeleilighet de leide ut sa hun da jeg spurte :) Men 8,4?! Wow sier jeg :P

fant ikke denne tråden jeg. nysgjerrig :P

Hun var lærer, å de har ikke 40 000,- i lønn hver mnd ;) Er selv sammen med en lærer så... Men de hadde vist en sokkeleilighet de leide ut sa hun da jeg spurte :) Men 8,4?! Wow sier jeg :p
Hva hadde mannen da? Får vell mer lån om man får inn mye i leieinntenkter. mn 8,4 var sykt mye. Syns vi har ganske mye, men det har vi tydeligvis ikke....

Vi har lån på ca 1,26 mill, og betala ca 7000 kr i månden :)

Hva hadde mannen da? Får vell mer lån om man får inn mye i leieinntenkter. mn 8,4 var sykt mye. Syns vi har ganske mye, men det har vi tydeligvis ikke....

Husker ikke, men husker at yrket hans hørtes meget høyt utdannet ut ;) Så dem har nok råd :) Mener hun skrev at det gikk 24 000,- (hennes lønn) rett på lånet + noen til - det de tjener på utleie :)

Vi betaler mer enn vi må, for å få betalt det ned.. Nå må vi ha billån i tillegg, så er greit å ha slingringsmonn, at vi kan betale mindre en periode mens jeg er student osv.. Vi betaler ca 17000 på lånet, har under 3mill i gjeld

Har 1,150 000 i lån, betaler ca 6500 i mnd:)

12000 :)

Vi betaler 13 tusen i mnd på huset( Lån på 2.8 verdt 3.5) nettopp kjøpt huset og pusser opp. Og 5 tusen på leiligheten(+husleie) Men den skal vi selge iløpet av året. Den får vi godt overskudd på. Begynner å H litt egenkapital nå:)

Back
Topp