Hvor mye betaler dere på huslån i måneden?

Betaler nesten 20000 i mnd og har lån på 2,9:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

har lån på 1,7 mill. og betaler 9000 i mnd.

Tjaaa... jammen ikke sikker, men de faste utgiftene er på vel 35 000 i mnd :) Hva som går til hva følger jeg rett og slett ikke med på!!! (mat osv er selvsagt utenom)

Litt i underkant av 1,8mill. og betaler ca.8000,- i mnd. Jeg må også få lov til å spørre hvordan i huleste har dere råd til å betale 20000 kr.i lån i mnd? Og alle de andre regningene? Dere må jo ha litt av ei utbetaling!

Litt i underkant av 1,8mill. og betaler ca.8000,- i mnd. Jeg må også få lov til å spørre hvordan i huleste har dere råd til å betale 20000 kr.i lån i mnd? Og alle de andre regningene? Dere må jo ha litt av ei utbetaling!
Vi har kun huslånet, altså ikke bil eller studielån(selvom det blir det om noen år når jeg er ferdig på skolen) her er det mannen sin inntekt pluss studielån og stipend, men vi klarer oss godt.. Betaler 17000 på huset. Prioriterer vekk en del andre ting da, og sparer inn der vi kan, men lever ikke trangt overhode for det..

forresten, det jeg skrev blir jo feil egentlig for vi har jo husleie itillegg! så da betaler vi ca 13 000 på leiligheta:) inkl husleie.

Jeg er en av de som skrev vi betaler drøye 21000 i mnd på huslånet. Har studielån på ca 1500 i mnd. Vi har utbetalt ca 40000 netto. Ikke rom for de store utskeielser, men klarer oss

Back
Topp