Dere som eier hus

Huslånet:ca.8000,- i måneden.
Kommunale avgifter: 2000,- i kvartalet
Forsikring: 4000,- i året, tror jeg
Ingen eiendomsskatt :)

Huslånet var mellom 4-5000 i måneden, men så la jeg inn bil og mc i samme lån og betaler nå 7000kr
Komm. avg er på 450 i mnd/snitt.
Husker ikke eiendomsskatt, ca 2000 hvert halvår?

Hva er det som bestemmer om man må betale eiendomsskatt eller ikke?

Her er det ikke eiendomsskatt, kommunale avgifter får vi to ganger i året, ca 7000 hver gang. Og så har vi biovac ca 5000 i året. Strøm på ca 2500 i mnd i snitt. Forsikring ca 10. Tror jeg.
Heldigvis har vi ikke lån

Her er det ikke eiendomsskatt, kommunale avgifter får vi to ganger i året, ca 7000 hver gang. Og så har vi biovac ca 5000 i året. Strøm på ca 2500 i mnd i snitt. Forsikring ca 10. Tror jeg.
Heldigvis har vi ikke lån
Hva er biovac?

Betaler 20.000 i mnd i lån (5 mill i lån), kommunale avgifter på 3500 hvert kvartal og alt av forsikring på 18.000 (bil, innbo, uføre, reise etc.)en gang i året. Dette er dog fordelt på meg og partneren så blir halvparten hver :-)

Vi betaler 5900 i mnd på huslånet på 2,2 millioner. Har fått veldig god rente på 2,2%

Betaler 12.000 i året på kommunale avgifter, 30.000 i året på livsforsikring, barneforsikring, innbo, husforsikring, bilforsikring. Strøm ligger vel på 1500 i gjennomsnitt i mnd tenker jeg.

Huslånet er ca 9000,- pr mnd.
Kommunale avgifter + eiendomsskatt er 16.000,- i året.
Forsikring på kun huset er ca 4500,- pr år.
Usikker på hva strømmen vil komme på da vi nettopp har kjøpt og flyttet inn :)

Huslån: 11000kr/mnd
Kom.avg inkl skatt: 2500kr/ hver 2 mnd
Husforsikring og innbo pluss: 400kr

Vi bor på gård litt fra hovedvei så vi er ikke koblet på offentlig kloakk nett. Vi må derfor på en måte ha ett eget, og det er biovac:)
Vi har septiktank, for vi har heller ikke offentlig vann og kloakk.

Vi setter kr 22.000,- inn på en felles regningskonto hver mnd. Av det går 15.000,- til lån på hus, mens resten dekker alt det andre vi har av faste utgifter som strøm, forsikringer, kommunale avg, internett, tv, men også service på bil, nye dekk etc. Vi har tatt godt i slik at kontoen også fungerer som en buffer til uforutsette utgifter. :)

Lån på 3,4 mill, betaler ca 15500 per mnd.
Har ikke eiendomsskatt, kom.avg på litt over tusenlappen i mnd. Strøm vet vi ikke enda (kliss nytt hus vi venter på å flytte inn i) :)

Back
Topp