Dere som digiscrapper!

Sanrt tre

Elsker forumet
Har så vidt prøvd meg på dette... Men får det nå liksom ikke helt til da...
Uansett: Jeg har prøvd å skrive ut et par kort jeg har laget på skriveren hjemme, men synes fargene blir så rare... Er det pga. skriveren, eller blir de rare om man leverer de inn også?
Fargene på bakgrunner og slikt ser "falske" ut... Om dere forstår hva jeg mener[;)]

Lurer på om jeg skal lage julekortene selv eller bare bruke sånn ferdig mal som fotobutikkene har.
Har egentlig mest lyst å lage selv, men vet ikke om det blir så fint da... Og er det noen som vet om det blir mye dyrere enn de "ferdige"?

Dersom du scrapper julekortet selv, så tror eg nok det vil svare seg å fremkalle det i en fotobutikk og ikkje printe ut selv. De har tilbud på Elite Foto nå, 20% på alle julekort. Eg scrappet kortet selv, bestilte det som vanlig bilde, men ba om å få det til den rabatterte prisen som julekortene var og fikk med konvolutter også [:)]

Jeg har og fremkallt julekortet jeg laga på Photoshop hos Elite foto. Hentet de i dag og ble knallfornøyd med resultatet, og billig var det og. 253 kr for 45 kort i str 15x15 cm inkl. konvolutter[:)]

Det KAN lønne seg å printe ut hjemme.. men da om du finner billig papir og blekk ol. (og den kan så absolutt bli like bra som fotobutikk..)
Finnes så mange tilbud nå hos fotobutikkene, at det nok er like greit.

Det med fargene er noe du må stille inn, men jeg vet ikke hva.
Prøv å spør på ScrapScandiStyle.com - der har de mer peiling på sånt!

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Jeg har og fremkallt julekortet jeg laga på Photoshop hos Elite foto. Hentet de i dag og ble knallfornøyd med resultatet, og billig var det og. 253 kr for 45 kort i str 15x15 cm inkl. konvolutter[:)]

Det var jo ikke ille!!!!
Og jeg liker elitefoto!! Kjempe fornøyd med de!![;)]
Hadde lyst på firkanta kort, men trodde det var så dyrt[8|] Men da kan jeg jo gjøre det likevel da[;)]

Var du på butikken og leverte de, eller sendte du de inn?
Får man den rabatten om man ikke bruker de ferdige malene til kort da?

Takk for svar jenter![;)]

ORIGINAL: viva

Det var jo ikke ille!!!!
Hadde lyst på firkanta kort, men trodde det var så dyrt[8|] Men da kan jeg jo gjøre det likevel da[;)]

Jeg bare leverte inn en CD med montasjen på i butikken, og fikk rabatten selv om jeg hadde laget kortet selv. Er og kjempefornøyd med Elite foto. Så snart kortene var fremkallt ringte han meg opp og ga beskjed om at de ble knallbra, og var klare til å hentes

Det var jo ikke ille!!!!

Jeg bare leverte inn en CD med montasjen på i butikken, og fikk rabatten selv om jeg hadde laget kortet selv. Er og kjempefornøyd med Elite foto. Så snart kortene var fremkallt ringte han meg opp og ga beskjed om at de ble knallbra, og var klare til å hentes

Eg leverte mine via nett. Kom opp pris som vanlig bilde, men eg skrev bare en tekst i bestillingen at eg ønsket å få de til samme pris som julekort og med konvolutter, ingen problem det [:)] Betalte 315kr for 50 kort inkl konvolutter i str 15x15 [:)]

Takk for hjelpen jenter!
Da skal det lages julekort![;)]
Må bare få tak i en nisselue først[8|]

Hadde vært gøy og sett hvordan julekortene deres ble da... Om noen ønsker å vise fram![8D]

ORIGINAL: Julius Umulius

mitt er her [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5663782

Så fint det var!![;)]
De gullstjernene - er det en bakgrunn der de er plassert akkurat slik, eller har du "puttet" de inn der du ønsker?
Skulle gjerne hatt noen slike[8D]

Sleden med reinsdyr og gullstjerner har broderen tegnet for meg [:)]  Men snøfnuggene har eg lastet ned fra nettet, freebie...

mitt er her [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5663782

Så fint det var!![;)]
De gullstjernene - er det en bakgrunn der de er plassert akkurat slik, eller har du "puttet" de inn der du ønsker?
Skulle gjerne hatt noen slike[8D]

Sleden med reinsdyr og gullstjerner har broderen tegnet for meg [:)]  Men snøfnuggene har eg lastet ned fra nettet, freebie...

Okay! Takk![;)] Får leite litt på nettet da!

Back
Topp