Dere som deler soverom med barn..

snuppah88

Gift med forumet
Har dere vinduet oppe på natten eller syns dere det blir for kaldt for minstemann? spesielt nå på høsten og vinteren da.. så på babycallen at det er 12 grader på rommet nå, det er vell ikke for kaldt?[8|]

nei vi har ikke vinduet oppe nå når det er så kaldt. Lillegutt ligger på andre siden av rommet enn vinduene, men allikevel... 

Deler ikke soverom,men har vinduet åpent på rommet til snuppa. 12 grader var dog noe kaldt,synes jeg. Her har vi temperaturen rundt 16-17,og det er ikke direkte varmt å komme inn på rommet hennes..

ja, vi har vinduet oppe på soverommet vårt hele året. Han er nå 2,5, og han fryser ikke om natta[:)]

Vi har minsten lamme oss. har vindue åpent hele året ellers blir det før tung luft.. Blir det før kaldt så drar vi det litt tel sånn at det ikkje står så mye åpent, men har egentli aldri målt[8|] kanskje man sku måle..

Vi har vinduet oppe, frisk luft er fint for babyer også. Jeg synes ikke 12 grader er for kaldt, du får vel bare kle på babyen mer slik at han ikke fryser da. Det er ikke helt ukjent at noen foreldre lar babyer sove ute i vogn på dagene, selv når det er enda kaldere.[;)] Da er det ingen som tror at frisk luft kaldere enn 17 grader er farlig.

lufter ut på dagen, og lukker vindu på ettermiddagen. det holder det, er så kaldt ute nå.

Vi har ikke vinduet oppe, men det er pga min redsel for edderkopper[8D]

Skal være 18 grader på et soverom:=) kanskje litt kaldt!!

ORIGINAL: Cookiemonster

12 grader er alt for lite.... Trodde man skulle ha rundt 16-18 grader?

Jepp..

Jeg og snuppa deler rom, og har ikke vinduet oppe. Ho har det med å dra av seg sokkene, og kle av seg pysjen om natta, og liker helst å ligge oppå dyna. Så da blir det for kaldt.
Og vi bor i kjeller, vil ikke ha småkrypa inn[8D]

Back
Topp