Dere som byttet fra Cola til Pepsimax pga slanking!

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Hjalp det? Gikk dere ned i vekt?[8D]

jeg drakk pepsi max før, ¨nå cola... Ikke merket forskjell, men har vørt gravid og ellers ikke slanket meg eller tenkt på vekten... så jeg vet ikke.

Jeg har bytta flere ganger, fra cola til pepsi max og tilbake igjen.  Hadde ingen annen effekt, enn at jeg drakk mindre brus da jeg kun kjøpte pepsi max....fordi den smakte jo ikke like godt.

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Klart det hjelper!

Dersom alt annet holdes likt,og man bytter vanlig cola med pepsi max el cola zero, så får man jo en god del mindre kalorier. Men det er jo bare hvis du drikker ganske mye da.[;)]

men var en diskusjon på dette tidligere hvor noen mente man legger på seg av de stoffene som er  i pepsi max? Husker ikke hvordan det var[:-]

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Klart det hjelper!

Dersom alt annet holdes likt,og man bytter vanlig cola med pepsi max el cola zero, så får man jo en god del mindre kalorier. Men det er jo bare hvis du drikker ganske mye da.[;)]

men var en diskusjon på dette tidligere hvor noen mente man legger på seg av de stoffene som er  i pepsi max? Husker ikke hvordan det var[:-]

Stemmer det [;)]
Mange som blir lurt og trur man går ned i vekt ved å gå over til sukkerfri brus, men det kan faktisk slå tvert om [:'(]
En studie viste at de som drakk lettbrus hadde større sjanse for å legge på seg og bli overvektige enn de som drakk vanlig, sukkerholdig brus.
http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1314862
Men, det er ikke lettbrusen i seg selv som gjør at man legger på seg, så det må være en annen årsak;
f.eks. at man kompanserer sukkerlysten med å spise mye annet sukkerholdig?

Legger ved denne også
http://www.dinside.no/827498/lettbrus-kan-vaere-skadelig

Jeg byttet fra cola til pepsi max og raste av meg 15 kg[:D]

fler[:D]

Mannen min gikk ned 10kg bare ved å bytte fra Cola til Pepsi Max, hadde akkurat det samme kostholdet ellers.

Har ikke gjort det selv (men nå drikekr ikke jeg cola heller da, men solo) Men bare sånn til opplysning så er ikke det er aspartam (eller hva det heter) som er i light brusen noe bra. Drikk heller lerum saft med forsjellige smaker.. Det skal jeg begynne med nå [:)]

Om det hjelper eller ikke, så er det ikke så veldig bra for helsa å ha aspartam-dritten i kroppen heller...

Back
Topp