dere som bygger hus

OH RLY?

Forumet er livet
hva slags hus er det dere har? er det arkitekttegnet, ferdighus eller noe annet? legg gjerne med bilde av huset hvis dere har mulighet[:D]

drømmer om en dag å bygge......

Vi holder på å bygge!
Har en del bilder av huset, men for å gjøre det litt enkelt for meg selv, linker jeg heller til bloggen min: www.martaogeirik.blogspot.com

Vi fant huset i en huskatalog, men har gjort mye om på det.
Er utrolig gøy å bygge hus! Mye arbeid, men mest gøy![:D]

mamis81 sinnsykt fint hus[:D][:D][:D][:D][:D]

bygger hus som i utgangspunktet er kataloghus, men så har vi gjort så mye med det i samarbeid med arkitekt at det ikke går an å kjenne det igjen:) ikke veldig originalt da, men tok utgangspunkt i et enkelt hus og så la vi til stort overbygg over inngangsdør, ark i annenetasje og balkong, veranda nede, gammeldagse vinduer (sidehengslede med sprosser), en annen dør og har bygget huset ut litt så vi fikk større kjøkken og inngangsparti osv.. ble mye billigere enn å velge  et som ser helt likt ut som ferdig kataloghus, hvis du skjønner hva jeg mener:) men arkitekten var jo ansatt i byggefirmaet da, så vi betalte jo ikke noe for hennes tjenester..:)

Vi har tatt utgangspunkt i Ternø fra Systemhus, som vi har forandret masse på, så de ligner overhodet ikke[:D] Har forstørret huset,forandret på vindusstørrelse og plassering(oppe i arka), tilføyd vindfang med dobbel ytterdør, forandret sprosser og ikke minst fjernet kinavippen[:)][:)] "Alle" sier at det er et kjempefint hus, skal legge inn bilder når jeg får strøm på kameraet igjen[;)][8D]

Har tatt utgangspunkt i ferdighus, men forandret myyye! Dette ble mye billigere for oss, enn å la en arkitekt tegne fra begynnelsen. Er et enkelt hus utvendig, er planløsningen vi virkelig har tenkt igjennom, og elsker! [:)]

Back
Topp