Dere som brukte epidural?

Ja en gang, men ikke etter jeg fikk epidural, tror det var rundt da de tok vannet, og det tok de vel 3-4 timer før jeg fikk epidural [:)]

ORIGINAL: Frk.MammaLinda

Ja.. men husker om det var derfor jeg fikk det.. Skal sies at jeg hadde en laaaang fødsel..

ORIGINAL: Ancita

Derfor jeg ikke skal ha den..
Måtte bare høre om det var noen som muligens hadde sluppet unna..
Men var ikke mange det..
Var det vondt å få det?

Jeg hørte ikke et ord om kateter, hun ba meg bare gå på do før de satt den. Kjente ingenting da de satt epiduralen, var opptatt med rier og lystgassen.

De prøvde å tømme blæren min under fødselen med kateter for jeg klarte ikke tisse og de trodde en full blære stengte litt.

Men etter fødselen klarte jeg fint å tisse selv. Det å kontrollere det derimot, he he. Jeg klarte å komme meg til do, men idet jeg satte meg ned så var det null kontroll den første dagen eller så. [8D] De bleiene/gigabindene er gode å ha! [:D]

Væll.. æ mått få kateter fordi dæm itj trudd æ hadd fått tissa nok.. men dær va d tomt... vondt e d absolutt ikke.. har såpass vondt pga fødsel'n at man itj tænke over d... samme me epidural [8D]

ORIGINAL: Kaizer

Nope

men fikk etterpå pga hastesnitt

Sign

ORIGINAL: Sofie.

Fikk tømt blæra 1 gang under fødsel.

Fikk jeg og.. Men hadde ingenting som sto der fast hele tiden :)

ORIGINAL: Kaizer

Nope

men fikk etterpå pga hastesnitt

Jeg lå i fødsel i 54 timer,og de tømte blæra mi to ganger,og når han var ute og jeg hadde vært i dusjen satt de inn kateter på meg fordi jeg ikke greide å tisse selv. Hadde det inne i ca 24 timer før jeg måtte prøve å tisse selv.

ORIGINAL: Ancita

Derfor jeg ikke skal ha den..
Måtte bare høre om det var noen som muligens hadde sluppet unna..
Men var ikke mange det..
Var det vondt å få det?

Jeg fikk ikke. Var på do under fødselen, og tisset fint selv mens jeg pressa ut morkaka :P

Jeg fikk engangskateter flere ganger under fødselen[8D]

Men det var ikke vondt. Merket det nesten ikke. Jeg trodde det skulle være mye værre[;)]

ORIGINAL: rosinå

nej, men måtte etter fødselen, klarte det ikke selv..[&:]

Back
Topp