Dere som brukte doppler...

MyOwn

Elsker forumet
Var dere fornøyde? Ville dere kjøpt igjen?

Jeg fikk høre hjertelyden tidlig hos jordmor sist, men nå får jeg ikke høre noe før ordinær ul om en mnd, og etter det er det ikke kontroll igjen før utpå nyåret.[&o] Jeg vil så gjerne bare høre at det er liv inni der, hadde vært deilig å bare "tune in" av og til og høre. Lurer på å kjøpe BabyWatcher, men det er jo litt penger da. Ca 500kr på ebay.

Skal, skal ikke....

Sist hadde jeg ikke doppler, men fikk høre hjertelyden når jeg var 11+6hos JM + jeg var på hyppige UL'er, så da hadde jeg ikke behov for den.

denne gangen var jeg ikke på UL før i uke 16 og 18, og hverken JM eller lege fant fosterlyden når de leitet.
Så jeg kjøpte meg en doppler selv (babysound heter den).
Med den fant jeg ikke fosterlyden før jeg var i uke 23 eller noe slikt...h*n hadde gjemt seg skikkelig godt der inne.

men siden jeg kjente liv fra uke 14 var jeg egentlig ikke bekymret, var mest optatt av om hjertelyden var høy eller lav [8D]

Jeg hadde helt klart gått for doppler en gang til, MEN er du av den typen som blir fort "nervøs" om du ikke finner lyden osv så ville jeg styrt unna, da blir dopppleren bare en stressfaktor tror jeg.

Jeg hadde den Angelsound (tror jeg den heter), kjøpte på ebay. Og jeg brukte den ganske flittig[:)]
Jeg blødde en del i svangerskapet, så jeg var ganske nervøs til tider, og den reddet meg veldig ofte!
Tror jeg la inn en fast dag i uka tilslutt hvor jeg "hadde lov" til å bruke den[:D]
Så jeg hadde absolutt kjøpt en[;)]

Sist hadde jeg ikke doppler,men denne gangen kjøpte jeg da jeg var 14 uker på vei...Kjøpte angelsound og betalte 179 kroner på teknikmagasinet. Og brukte den ganske flittig den første tiden,var betryggende å høre hjertet slå når baby hadde rolige perioder[:)]

Jeg skal garantert bruke min igjen, om jeg blir gravid en gang til!

Jeg lånte en babywatcher av ei venninne. Gull verdt, og jeg kommer til å spørre om å få låne den igjen ved et evt nytt svangerskap.

Hadde en Angelsound jeg kjøpte på finn.no (som jeg gav videre til en kollega da hun ble gravid) - og vil gjerne ha en ved evt. neste graviditet også! Stas og høre hjertelyden - sikkert for kommende storesøsken også [:)]

Hadde nesten ingen symptomer før i slutten av svangerskapet, så denne fungerte som en liten trygghet

Back
Topp