Dere som bruker URO

x1x*HeffaOgMini*

Forumet er livet
er dette et superkjøp syntes dere? hehe [:D]
funker det?

(ikke rart jeg ble miss.spørsmålstegn altså, masse spørs idag)[:)]

godt vi har BV altså.[:D]

Vi har en som henger på sengen med musikk og lys. Den funker fint noen ganger, mens andre ganger bryr hun seg ikke. Har lånt den, men hadde nok kjøpt om vi ikke fikk det. [:)]

Bruker Disney-uro over kurven om dagen. Ligger og kikker på den..og blir  KJEMPESINT om den stopper når det ikke passer HAM. [:D][:D]

Funker for å roe ham av og til, men han sovner sjelden til den.

ja, en med lyd som går rundt. gull verdt:) den henger over lekegrinda, ikke senga. helsesøs sa vi ikke burde ha det over senga fordi de iikke skal stimuleres når de skal sove !

ORIGINAL: AnineT

Vi har en uro med trefigurer, ingen lyd. Han elsker å ligge og kikke på den.
Men har en spilledåse i tilleg som vi bruker, liker lyden av den og[:)]

Hvor har dere kjøpt denne? Jeg er så på jakt etter en fin "naturlig" uro, som ikke er plastic fantastic om du skjønner hva jeg mener?[:D]

Hos oss har det vært et superkjøp! Det funker så absolutt..men alle unger er jo forskjellige, men verdt å prøve[;)]

jeg har en håndlaget uro med heklete søte dyr som jeg kjøpte på babyshop. Ingen lyd, men han ligger og kikker på den og får den til å bevege seg.[:)]

har en hjemmelaget som jenten elsker å se på. i tillegg spilledose. [:)]

ORIGINAL: *Heffalompen*

er dette et superkjøp syntes dere? hehe [:D]
funker det?

(ikke rart jeg ble miss.spørsmålstegn altså, masse spørs idag)[:)]

Haha, måtte le nå! [:D]
Men jeg er veldig glad for at du spurte, for jeg hadde tenkt til å spørre om det samme selv! [:)] Er usikker på om vi skal kjøpe en uro eller ikke, for han sovner stort sett greit i senga si nå!

ORIGINAL: Skorpion1982

Vi har denne: http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=BABYLEGE&GroupId=BABYLEGE&PageNo=1&ProductId=610578

Den funker bra nå, til stimulering og sånn. Men blir nok enda mer populær når hun blir eldre tenker jeg. Mange forskjellige sanger/lyder og funksjoner på. Veldig varierende, og vel verd sine penger.

Desverre funka ikke fjernkontrollen, så jeg måtte inn og bytte den. Men det var ikke noe problem. En av de billigere i sin klasse. Kosta 500kr på BR leker.

Denne har vi og. Kjempe fornøyd![:D]
Man kan velge om man vil ha på bare bevegelse, lyd eller lys...
Eller om man vil ha alt på selfølgelig[:D]

Back
Topp