Dere som bruker sutt!

Bringebær

Gift med forumet
Hvor ofte steriliserer dere suttene? Hvor mange har dere og hvor ofte må de byttes ut? Dette er første ungen vår som bruker sutt så aner ingen ting:P

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Vi gjør det en gang i døgnet pga trøske. Fikk beskjed om det på helsestasjonen. Vi har 2 sutter som vi bytter på.

Samme her, koker hver morgen -2stk. Skal få nye når han er 2mnd ettersom de han har nå er fra 0-2mnd.

Min elskede ble født 20.08.2013

Med eldstemann kokte vi suttene hver 2.-3. Dag. Byttet.... Ofte i begynnelsen, sjeldnere jo eldre han ble.

Med mellomste: kokte når de hadde falt ned ute/offentlige steder. Kjøpte nye når de gamle forsvant og vi trengte nye.

Med lillesnuppa: koke? Hva er det??Kjøper nok nye etterhvert som vi ikke finner de gamle.

Skal vel bytte kvar tredje Mnd om eg ikkje husker feil, vi steriliserer i mikroen når eg føler dei treng da , eller om me har mista på gulvet osv !

Med eldstemann kokte vi suttene hver 2.-3. Dag. Byttet.... Ofte i begynnelsen, sjeldnere jo eldre han ble.

Med mellomste: kokte når de hadde falt ned ute/offentlige steder. Kjøpte nye når de gamle forsvant og vi trengte nye.

Med lillesnuppa: koke? Hva er det??Kjøper nok nye etterhvert som vi ikke finner de gamle.
Haha æ ler:D!!
Koker også etter behov, eller sånn 2-3 dag.

Takk for svar alle sammen.
Har dere samme merke på alle eller flere forskjellige? Her har vi bare brukt MAM sine:)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Haha æ ler:D!!
Koker også etter behov, eller sånn 2-3 dag.

Takk for svar alle sammen.
Har dere samme merke på alle eller flere forskjellige? Her har vi bare brukt MAM sine:)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Mye som blir litt sånn denne gang, føler jeg:-D

Prøvd litt forskjellig, men alle mine foretrakk/foretrekker mam:-)

Mye som blir litt sånn denne gang, føler jeg:-D

Prøvd litt forskjellig, men alle mine foretrakk/foretrekker mam:-)
Ja er sånn her å:) derfor nr tre nå har fått sutt. Med tre unger med vannkopper og en mann som har vært mye på reise røyk liksom alle prinsippene ut vindu og HELDIGVIS vill han ha sutten!!:D den har redda noen kaos øyeblikker:P

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Jeg steriliserer dem etter behov, men ender opp med å gjøre det hver dag da de ofte havner på gulvet :D

• Lilleskatt 020913 •

Noen tips for å få babyen til å ta smokk?

Venter ei lita jente den 27. August
Prøve å gi når bebis ligger litt på sida(i armkrok feks), rett på rygg er det mange som brekker seg. "Hold den inne" ved å tappe med neglen. Ha tolmodighet;-)

Back
Topp