Dere som bruker Minifom?

Ju9ta

Forumet er livet
Funker d egentlig?
Vurderer å prøve d her..
Hu fiser hele dagen , men hu jobber med disse fisene hele dagen da..[8|]
Hvor lang tid tar d før virkingen kommer?

Er d apoteket som har de?
Hva er prisen?

ORIGINAL: LittleT

Dytter på denne,jeg [;)]

jeg også!! [:)] han jobber masse med fisene her også.. å fenikkelte gulper han opp fortere enn det kommer ned nesten...

ORIGINAL: LittleT

Dytter på denne,jeg [;)]

De var utsolgt på apoteket, så jeg også lurer ;)

ORIGINAL: Ju9ta

Funker d egentlig?
Vurderer å prøve d her..
Hu fiser hele dagen , men hu jobber med disse fisene hele dagen da..[8|]
Hvor lang tid tar d før virkingen kommer?

Er d apoteket som har de?
Hva er prisen?

Vi bruker det her da lillemor har mye vondt i magen og vi synes det har en effekt iallefall. Virker som om hun får ut "ting" mye kjappere enn vanlig.
Man må være flink å bruke det før hvert måltid i 2-3 dager så skal effekten komme. Vi merket effekt kjappere enn det synes jeg, men 2-3 dager er det som står på flaska iallefall.
Du får de på apoteket ja. Du må sikkert spørre om det for det står i kjøleskapet. Husker ikke heeelt hva det kostet, men det er rundt 100 kroner omtrent for en flaske som holder lenge.

her er vi kjempe fornøyd med minifomen, funker som bare det[:)]
han får ut både luft og andre ting[:D] men plages litt innimellom, det gjør han enda. men går bedre enn før hvertfall[:)]

Brukte det på Adrian.. Og det virka på han. Fikk ut både rap og promp mye raskere [:)]
Kosta vel rundt 80kr da, 2 år siden snart[;)]

funka supert hær ! jenta vårres har kolikk,så ho plages vældi me å få ut ymse saker .. har prøvd det meste å det einaste som funka e minifom .. vi har fådd en heilt annen onge etter vi bynte me minifom å manuellterapi :)

Funker som gull her, begyte å virke dagen etter. Vel verdt de 102 kronene på Vitus apotek!!

Noen som vet hvor mange timer d må gå mellom hver gang?
3-4 timer eller?

Du skal gi før hvert måltid... så går jo stort sett 3-4 timer mellom hver gang da... hvis snuppa spiser mer enn hver 3-4 time så gir jeg annenhver gang bare...

Men det funker veldig bra her...!!!

Back
Topp