Dere som bruker menskopp

Navaje

Forelsket i forumet
Jeg bruker menskopp str s/m (minste) hvor lenge har dere den i i gangen og hvor full er koppen? Jeg synes det ser så mye ut i koppen (sorry for detaljer)
 
Bruker L, og de første to dagene tømmer jeg den en gang i timen, da er den full. Dag tre tømmer jeg hver tredje/fjerde time (full), og dag fire og fem kan det gå seks timer.
 
Jeg bruker str L og tømmer koppen morgen og kveld alle de 4-5 dagene jeg har mensen. Da er den ca halvfull - 1/3 full:) Jeg elsker menskopp, veldig genialt!
 
Bruker liten størrelse. På mine "kraftige" dager kan jeg gå 3-4timer før jeg må tømme (sjekker som oftest etter så lang tid uansett). De andre dagene kan jeg egentlig gå mesteparten av dagen..
 
Bruker L og på de to første dagene fyller den seg på en times tid. Resten kan det gå noen timer mellom tømming. Mot slutten, dag 6-8 holder det med tømming morgen og kveld som regel. Jeg har kraftig mens da. Og blør lenge. Vi er alle forskjellige :)
 
Bruker liten størrelse, og i begynnelsen tømmer jeg den etter ca 3 timer, men fra dag 3 ca pleier den å være inne fra morgen til kveld, eller til jeg må «ordentlig» på do :)
 
Varierer fra mnd til mnd her :) Bruker den største, og de første dagene må jeg tømme hver 1-3 time på dagen og heldigvis roligere på natta. Men må løpe til do når jeg reiser meg:p
 
Back
Topp