Dere som bærer i manduca, synes dere det er lett å få barnet skikkelig ned i den? Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det lettest mulig? Han sitter veldig fint i den, men oftest får jeg stoffet bare akkurat så langt opp som jeg må for at det skal være trygt. Så har han en fold av tøy under rompa, som jeg ikke greier å riste ham ned i. (Brukte bare å riste litt på meitaien jeg bar i tidligere, så fallt han ned.) Hva gjør jeg feil?
Den er god å bære i uansett, og Felix trives veldig godt i den. I går hadde han en litt søt kommentar om bæring i manduca: "Når lillesøster blir STOR... veldig stor... enda større... enda, enda, enda større... da kan hun sitte på ryggen til mamma i manduca. Da blir Anna glad!" Ryggbæring er tydeligvis for de store.[:D]
Den er god å bære i uansett, og Felix trives veldig godt i den. I går hadde han en litt søt kommentar om bæring i manduca: "Når lillesøster blir STOR... veldig stor... enda større... enda, enda, enda større... da kan hun sitte på ryggen til mamma i manduca. Da blir Anna glad!" Ryggbæring er tydeligvis for de store.[:D]