Dere som bruker "kvalmebånd"

Delira

Forelsket i forumet
Har dere dem på 24/7 eller bare ved behov..?begynner å bli sår der de akupressurene er jeg! Men tør jo nesten ikke ta dem av tilfelle de har best effekt av å være på hele tiden :nailbiting:
I dag har jeg nemlig ikke vært skikkelig dårlig, bare litt ugg, og det ga seg like fort som det kom. Hatt dem på siden formiddagen igår :)

Har dere dem på 24/7 eller bare ved behov..?begynner å bli sår der de akupressurene er jeg! Men tør jo nesten ikke ta dem av tilfelle de har best effekt av å være på hele tiden :nailbiting:
I dag har jeg nemlig ikke vært skikkelig dårlig, bare litt ugg, og det ga seg like fort som det kom. Hatt dem på siden formiddagen igår :)

Jeg brukte de hele tiden... Natt og dag. Fungerte ikke uten... Kvalmen avtok mye når jeg hadde de på... Forsøkte å ta de av, men da kom kvalmebølgene for fullt... Ble aldri sår av de da... Er det ikke mulig å flytte litt på de så de ikke treffer på samme plass hele tiden?

Bruker begge :) har forstått det slik at begge skal brukes samtidig. Og de virker jo, så er jo irriterende at de skal bli så ubehagelige :shifty:

Har sovet uten dem i natt og våknet dårlig i dag :yuck: flytte på dem går ikke da de skal treffe et eksakt punkt :)

Brukte de hele tiden ja!

Jeg ble dårlig av de. Mye mindre kvalm ja, men masse uro og ekkel i kroppen. Greide ikke sitte stille å se på film eller noe. Forsvant med en gang jeg tok de av (prøvde mange ganger)...

Eg hadde begge på hele tiden. Er sant at dei er litt stramme. Så kan godt trenge ein pause. Men dei virker med ein gong du tar dei på i gjen. Så e ikkje krise om du tar dei av litt :)

Eg hadde begge på hele tiden. Er sant at dei er litt stramme. Så kan godt trenge ein pause. Men dei virker med ein gong du tar dei på i gjen. Så e ikkje krise om du tar dei av litt :)

Ja fant ut at det funket med en pause, og jeg ble overrasket over hvor fort de virket når jeg tok dem på igjen :happy:

For min del ble jeg kvalm av presset om jeg hadde de på lenge :( er jo et følsomt område, men ei vennine gikk med de 24/7 i flere uker... Smak og behag tenker jeg...

Hva i alle dager er kvalmebånd?

Heter vel seabands tror jeg. Er armbånd som skal festes et spesielt sted på håndleddet for å treffe et akupunkturpunkt eller noe. Skal være fint for kvalme....
Ååå reisesykebånd, med annen benevnelse okis :-)
Takk for hjelpen :-)

Back
Topp