Dere som bruker epilator:

sillivanilli

Elsker forumet
Hvilken bruker du, og er du fornøyd?
Hvor mye kostet den?

Hvilken epilator er bra? Uten at man blir ruinert..

Er Panasonic ES2013 til 299,- på elkjøp dårligere enn Philips HP6515 til 995,-??

[8|]

ingen?

Dytter litt jeg.. for det lurer jeg på å...!
Prøvde meg på weet voks her omdagen... men det var ikke noe tess på mine tykke legghår..!!

ORIGINAL: ¤Kurt si Prinsessa¤

dytte litt for dæ..
lure åsså på d [:)]

Mnge som lurer men ingen som vet?

Dytt dytt.. [:)][;)]

Er ganske fornøyd. Bruker Braun sin. Men har aldri brukt annet, så jeg vet ikke om noe er bedre. Må ta seg lidt god tid for å få med allt. Og det er ikke spesielt vondt.

Jeg bruker epilator ja.>Fant ut at det ble billigere ( i lengden) og bedre enn aa bruke voks.. Husker ikke helt hvilket merke jeg kjoepte men betalte vel ca 350 for den.. Var ikke et kjent merke, men er fornoyd med den.. Selv om det gjorde litt vondt til aa begynne med, saa blir man vant til det...[:)]

ORIGINAL: Leonsmamma

Silk-epil fra braun.
Husker ikke prisen, men au au au!
5 cm opp på leggen så måtte jeg gi opp. Ble ikke noe bedre de neste gangene heller.
Mye bedre med voks for det går fort og gæli.

har Silk'epil fra Braun, å synes den er kjempebra! Man blir jo litt rød og irritert i huden rett etter at man har brukt den, derfor brukte jeg den på kvelden og smurte meg med en god krem etterpå. Dagen etter var alt bra[:)]
Etter å ha brukt den ca 1 mnd trenger jeg bare å bruke den kanskje 1-2 ganger i mnd, å har myyyyye mindre hår på leggene nå enn jeg hadde før (og de som er der er skikkeli tynne og myke, nesten usynlige[:D])

Braun sin her også, kjøpte den i fjor, men husker ikke hva den kostet..
Jeg bruker den både på bikinilinja, og på beina, helt konge[:)] Det er jo så glatt og fint så lenge[:)]
Og så lenge jeg bruker skrubb og IngrowGo så får jeg ingen inngrodde hår heller[:)]
Gjorde litt vondt til å begynne med, men det er en vanesak[:)]

ORIGINAL: MJTbebis09

Braun sin her også, kjøpte den i fjor, men husker ikke hva den kostet..
Jeg bruker den både på bikinilinja, og på beina, helt konge[:)] Det er jo så glatt og fint så lenge[:)]

Og så lenge jeg bruker skrubb og IngrowGo så får jeg ingen inngrodde hår heller[:)]
Gjorde litt vondt til å begynne med, men det er en vanesak[:)]

Samme her også[:D]

ORIGINAL: Sicily

Gjør epilator vondt selv om man er vant til å bruke voks fra før?? 

Det er vel samme "type" smerte, men epilering går jo litt saktere og smerten er me "jevn"[8D] Hvis du skjønner...

Back
Topp