Dere som bruker Crinone ..

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Nårtid på døgnet tar dere den?
Blir jo så himla mye gris! Føler jeg driver å lekker konstant..
Har tatt den ved leggetid, for da er det lengst tid til jeg skal opp på do, men sover dårlig og tror det renner hele tiden..

Jeg har brukt lutinus, skal settes tre ganger daglig.
Brukte trusebind helt til jeg var ferdig med dem fordi det var så utrolig herslig. Prøvde time dem på kvelden slik at jeg tok dem i senga, men det rant da også.... :sour:

Ved crinone har jeg fått beskjed om at jeg skal være i aktivitet en halvtime etterpå og har erfart at det blir mindre søl da.
Med Lutinus husker jeg ikke hva jeg har fått beskjed om, men har uansett vært mindre søl enn crinone.
Med Utrogestan har jeg vært i ro 30-60 minutter etterpå. Gir generelt minst søl for meg

Nårtid på døgnet tar dere den?
Blir jo så himla mye gris! Føler jeg driver å lekker konstant..
Har tatt den ved leggetid, for da er det lengst tid til jeg skal opp på do, men sover dårlig og tror det renner hele tiden..

På morningen, før jeg står opp har jeg fått beskjed om.Ligger en stund etter jeg har tatt den. Har hatt veldig lite problemer med gris og lekking.

Jeg tar den på badet når jeg har stått opp, legen sa det var bra å bevege seg litt etterpå. Har gått veldig fint her..

Jeg brukte det på morgenen. Holdt meg så i bevegelse i 20-30 min.Syns ikke det ble så mye gris jeg.

Jeg fikk beskjed av min gyn å ta om kvelden før jeg la meg, men fikk velge å ta to ganger om dagen så tok rett før jeg sto opp og rett etter jeg la meg.

Takk for svar!
Da skal jeg prøve å være litt i bevegelse når jeg har tatt den :-)

Man skal være i lett bevegelse etterpå, ja. Minst et kvarter har jeg fått beskjed om. Tar den morgen og kveld, ca kl 8 og 20. Går gjerne en liten tur i nabolaget, vanskelig å få et helt kvarter bare hjemme, synes jeg.

Back
Topp