Dere som bruker bringebærkapsler?

TinaL

Forumet er livet
Dere som har begynt på bringebærkapslene, merker dere noe forskjell? Jeg begynte på kapslene på tirsdag, og siden den gang har Oliver vært helt vill i magen! Rører seg hele tiden og er nesten aldri rolig! Er det et tegn på at jeg kanskje burde slutte på de eller er det normalt?

Jeg har tatt bringebærkapsler i 4 uker nå og kjenner ingen forskjell.

Kan jo være tilfeldig at han er aktiv... Jeg ville sett det an litt jeg, om det gav seg.

Okei, får vel bare fortsette å se hva som skjer :)

Var det ikke en her inne som sa at man ikke skal bruke de tablettene? Husker ikke hvem det vr og hvorfor!

Sicily sa man ikke burde bruke de... Men det tar jeg med en klype salt :)

Vet dere om jeg kan få bestillt de på nett et sted?[:)]

Hva gjør disse tbl??

ORIGINAL: lillebebis

man skal ikke tro alt man leser på nettet[;)]

jeg tar dem, og tok dem forrige gang uten at det ga noen komplikasjoner.
Lillegutt her er ikke mer livlig enn ellers, men livmora derimot har gitt meg litt flere kynnere..om det er slutten på svangeskapet som gjør det eller kapslene vet jeg ikke.

Det sies at bringebærblad i kapsler eller i te skal hjelpe til for å forberede kroppen på fødsel. Den skal hjelpe livmoren og underlivet til å bli sterkere og strammere som skal gjøre til at selve fødselen blir mer effektiv og enklere :) Det sies også at om man bruker bringebærblad etter fødsel skal renselses blødningene vare kortere.

Har snakket med jordmor om dette og hun ser ingen fare ved å bruke disse, men har heller ingen bevis på at det faktisk fungerer.

ORIGINAL: janpanmarsipan

man skal ikke tro alt man leser på nettet[;)]

Helt sant ;)

Når skal jeg begynne å ta de? Har kjøpt men har ikke begynt...

Akkurat[:)] Med tanke på rask fødsel sist bør jeg gjerne holde meg unna disse jeg da, hehe[:)]

Noen sier 3 mnd før termin, men jordmora mi sa fra uke 35-36 :)

ORIGINAL: jente05

Akkurat[:)] Med tanke på rask fødsel sist bør jeg gjerne holde meg unna disse jeg da, hehe[:)]

Hehe, ja da er det kanskje ikke noen vits for deg å starte med dette ;p

Noen sier 3 mnd før termin, men jordmora mi sa fra uke 35-36 :)

Ok da venter jeg et par uker[:)]

Har tatt de en 4-5 ukers tid og merker ingen forskjell...

jeg bruker bringebærblad te[:D]
Har ikke merket noen stor forskjell, men har håp om at det kan være bra for livmoren, har jo hørt flere anbefale den.

Det er ikke farlig om lillegutten din blir vill inni magen, mye værre om han blir uvanlig rolig[;)]
Jeg ville ikke sluttet av den grunn hvis jeg var deg[8D]

Bringbebærblad te/kapsler skal være bra både for å klargjøre og berolige livmoren, samtidig skal det også hjelpe til gjennvinne "normal" livmor etter fødselen[;)]

Men får kjøpt både te og kapsler på helsekostbutikker[:)]

Du har vel rett ;) Han er vel bare litt opmeksomhetssjuk ;p

Back
Topp